HHC Skrevet 2. September 2007 Rapporter Skrevet 2. September 2007 1AK, 1AKK, CK 3BHK på Aris Dommeren uttalte at siden han var litt hyperaktiv ble det ingen seier i BHK i dag. Men godt fornøyd med AK seiere også. Tinka ble desverre halt men berget 1AK, 3AKK Aris sin kritikk; Passende hanne, maskulint hode, bra hals og overlinje, velvinklet foran og bak, utmerket brystkasse, fine proposjoner, fine ben, poter og pels, beveger seg med meget bra steg.
ingrid_92 Skrevet 2. September 2007 Rapporter Skrevet 2. September 2007 Vi stilte to Shetland sheepdog i åpen klasse tispe. Tina (Orreknuppen's Ninni) fikk 1 premie og ble sammenlagt nr 2 i sin klasse. Lita (Mellsjahøgda's Olympia), fikk 1 premie, vant sin klasse og fikk CK, i beste tispe kom hun på 2.plass og fikk Cert. VELDIG fornøgd med Certet
Scarlet Skrevet 3. September 2007 Rapporter Skrevet 3. September 2007 Vi stilte to Shetland sheepdog i åpen klasse tispe. Tina (Orreknuppen's Ninni) fikk 1 premie og ble sammenlagt nr 2 i sin klasse. Lita (Mellsjahøgda's Olympia), fikk 1 premie, vant sin klasse og fikk CK, i beste tispe kom hun på 2.plass og fikk Cert. VELDIG fornøgd med Certet Gratulerer så mye . Tenker også at oppdretter Sissel var fornøyd med det resultatet!
Caroline Skrevet 3. September 2007 Rapporter Skrevet 3. September 2007 Gratulerer med Cert på Lita Synes jeg husker henne fra Vestnes i fjor, og at jeg likte henne der
ingrid_92 Skrevet 3. September 2007 Rapporter Skrevet 3. September 2007 Gratulerer med Cert på Lita Synes jeg husker henne fra Vestnes i fjor, og at jeg likte henne der Tusen takk Var vi på Vestnes i fjor? Var på så mange utstillinger det året, så det er umulig å holde orden Lita ER utrolig vakker, men hun er SÅ pinglete, så vanligvis vil hun ikke vise seg frem, for hun blir så redd dommeren. Dommeren som var denne gangen var utrolig flink med hundene hvertfal. :icon_fun: Gratulerer så mye . Tenker også at oppdretter Sissel var fornøyd med det resultatet! Tusen takk! Sissel var godt fornøyd da ja
elro Skrevet 6. September 2007 Rapporter Skrevet 6. September 2007 1AK, 1 AKK, CERT, 2BHK! Kjempefornøyd med utstillingen, gutten tok sitt andre cert, og oppførte seg eksemplarisk! Vi reiste nedover med 4 whippeter tilsammen, oppdretterne, og jeg. og hjem hadde vi med oss: BIR, BIG og BIS2 til INT NORD CH Courtborne Ramazotti BT2, BIR VET, BIS2 VET til N CH Courtborne Shania BT3 m/ CERT til Courtborne Eros Tu sei BH2 m/ CERT til Courtborne Keyzers Faramiir I tillegg tok saluki Courtborne Chara mar Chenit CERT og ble BIM Det må man jo si var en vellykket helg!
Caroline Skrevet 6. September 2007 Rapporter Skrevet 6. September 2007 Gratulerer! :icon_fun: Da ble vel Kristin fornøyd tenker jeg
Frisbee Skrevet 15. September 2007 Rapporter Skrevet 15. September 2007 Siden det først var en tråd for Hundorp så... *fniiis* Bedre sent enn aldri.. Lenge siden jeg har vært på sonen, og dwette var liksom den første tråden jeg kom over hvor jeg hadde noe å bidra med
SusanneL Skrevet 15. September 2007 Rapporter Skrevet 15. September 2007 Hei! Neimen så flott Freesbee har blitt nå! Fått samme farge (dvs "voksenpels") over hele, og ser jo riktig så fin ut. GRATTIS så mye! Og grattis til alle dere andre også, selvsagt! Susanne
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar