Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Kongsvinger


Papillon

Recommended Posts

Hei!

Lurer på hvem som skal på NKK Kongsvinger 6-7 Oktober. :D

Jeg stiller Frøken i juniorklasse tispe og så skal jeg delta i Juniorhandling! :) Haha, går sikkert ikke så bra akkurat, men en gang må jo være den første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar
Jeg regner med at jeg skal dit, riktignok ikke på utstillinga, men på LP :) *Glede/grue seg*

Ey, jeg har også meldt meg på LP! :shocked: Får se om jeg tør å stille opp, hehe.

Han er meldt på i åpen klasse eksteriør og, men dersom det blir tidspress prioriterer jeg nok LP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ey, jeg har også meldt meg på LP! :shocked: Får se om jeg tør å stille opp, hehe.

Han er meldt på i åpen klasse eksteriør og, men dersom det blir tidspress prioriterer jeg nok LP.

Ikke meningen å kuppe tråden her altså, men hvilken klasse stiller du i i LP? Vi stiller (fortsatt) i klasse 1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å kuppe tråden her altså, men hvilken klasse stiller du i i LP? Vi stiller (fortsatt) i klasse 1 :)

Dette blir vår "debut nr 2" i klasse 1 :D Vi startet én gang i 2004, fikk 153,5 poeng, med en 0 på hinderet. Nå skal vi prøve oss i igjen (med et lite håp om opprykk), dersom nervene mine tåler det :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, høres kjent ut ja :P Jeg har også håp (krav til meg selv) om opprykk. Var 4 poeng unna opprykket/1.premiering da jeg debuterte, ufattelig irriterende :D :D

Blir moro å treffe dere! Gleder meg veldig til å se hvordan det går med dere, selv om vi faktisk blir konkurrenter :) Irriterende når man mangler så lite til opptrykk... Kjenner igjen det selv. Koeffisienten på hinderet (som vi nullet på) er jo 2.. Orry manglet 6,5 poeng sist. Det vil si at hvis jeg litt tydelig hadde hjulpet han over kunne han i det minste fått 5 (x2 =10), og dermed 163,5 poeng og opprykk. Litt surt, men skal i det minste huske det neste gang :P Han har nemlig stor skrekk for hinderet...

Håper ellers å treffe mange soniser der oppe! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken papillon skal du stille?:D Kusina di sin?

Jeg kommer! Skal stille en liten klype dalmatinere :D Muligens to chihuahuaer (KH) og tre salukier :)

Jess, enten Tika eller Kelly :P

Bestemt om du skal sove med oss eller om dere leier hytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg får skyss med Guro kommer jeg i værstefall med mor og sønn :lol:

Skal stille gamlemor og da blir det sikkert oppdretterklasse (Kristine, Guro, Line dere er herved innleid som slaver! :) Om vi blir BIR oppdretter spanderer jeg pizza :blink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg får skyss med Guro kommer jeg i værstefall med mor og sønn :blink:

Skal stille gamlemor og da blir det sikkert oppdretterklasse (Kristine, Guro, Line dere er herved innleid som slaver! :lol:Om vi blir BIR oppdretter spanderer jeg pizza ;) )

Et slikt tilbud kan man vel umulig takke nei til :) Men det MÅ være hvitløksdressing med altså! Hvis ikke føler jeg meg snytt <_<

Mamma har veldig lyst til å være med, men er usikker på om hu er på kurs da. Hu vet det i løpet av uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg får skyss med Guro kommer jeg i værstefall med mor og sønn :blink:

Skal stille gamlemor og da blir det sikkert oppdretterklasse (Kristine, Guro, Line dere er herved innleid som slaver! :) Om vi blir BIR oppdretter spanderer jeg pizza :lol: )

Jeg håper jeg rekker det for jeg vil ha pizza! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et slikt tilbud kan man vel umulig takke nei til :) Men det MÅ være hvitløksdressing med altså! Hvis ikke føler jeg meg snytt <_<

Mamma har veldig lyst til å være med, men er usikker på om hu er på kurs da. Hu vet det i løpet av uka :blink:

Jeg spiser hvitløksdressing med pizza til tider jeg så... :rolleyes:

Jeg håper jeg rekker det for jeg vil ha pizza! :lol:

Ellers må du velge og vrake...

Guro; Er Belle der tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...