Gå til innhold
Hundesonen.no

Dalmatinerklubbens høstutstilling

WheatenMali

Recommended Posts

Klart vi støtter dalmatinerklubben :D Stiller en eller flere dalmiser, muligens en chihuahua kh og salukijentene :)

Trenger btw skrivere til utstillingen! Så hvis noen føler kallet enten det er på norsk, engelsk eller tysk, skrik ut! Så skal jeg videreformidle :D

Trenger man noen spesiell erfaring for å være skriver? Jeg har ingenting i mot å hjelpe til, men vet jo ikke om jeg klarer oppgave :P Jeg har aldri gjort det før, men synes det virker spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar
Trenger man noen spesiell erfaring for å være skriver? Jeg har ingenting i mot å hjelpe til, men vet jo ikke om jeg klarer oppgave :) Jeg har aldri gjort det før, men synes det virker spennende.

Nei, du trenger ingen spesiell erfaring, men det er en fordel om du har sånn noenlunde oversikt over premiering osv. og har stillt noen ganger.

Skal man dømme etter enkelte kritikker er det intet krav å skrive pent, men kort (forkortelser er en skrivers beste venn) og fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du trenger ingen spesiell erfaring, men det er en fordel om du har sånn noenlunde oversikt over premiering osv. og har stillt noen ganger.

Skal man dømme etter enkelte kritikker er det intet krav å skrive pent, men kort (forkortelser er en skrivers beste venn) og fort.

Takk for svar! Jeg har oversikt over utstillingsregler og premiering, og har stilt min egen hund noen ganger, og ellers tittet på en del utstillinger.

Hadde vært moro å prøve seg som skriver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Bare 2 svarte :P For håper det høyner muligheten for det siste certet :)

Å, så spennende :P

Kristine: Husk at du må sende meg mld med en gang du har stilt Oscar og kineserne! Hvem skal dere forresten stille (siden jeg ikke er der som søt slave)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så spennende :P

Kristine: Husk at du må sende meg mld med en gang du har stilt Oscar og kineserne! Hvem skal dere forresten stille (siden jeg ikke er der som søt slave)?

Jeg vet ikke helt hvem vi skal stille jeg, men hvis jeg skal gjette så tror jeg Norman, Cola og Mayday(og kanskje dollar?:S), hmmm, det ser ut som vi trenger en handler :P

Hvorfor skal jeg sende melding? med resultater? skulle ikke du til utstillinga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og gruer meg litt angående denne utstillingen. Jeg skal ikke stille, men skal være skriver... Har aldri vært det før, så det blir spennende. Dersom noen av dere stiller i en ring hvor det sitter en blond og forvirret frøken som skriver, får dere komme og hilse (og roe meg ned) :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lill, hvem er J....... ;) er bare litt nysgjerrig, vettu

hilsen Eva

Hehe, det var for Joanna, som du kanskje så :P

Tispa jeg hjalp til med ble 3 BTK, kjempe kjempe søt tispe...

Jeg sitter og gruer meg litt angående denne utstillingen. Jeg skal ikke stille, men skal være skriver... Har aldri vært det før, så det blir spennende. Dersom noen av dere stiller i en ring hvor det sitter en blond og forvirret frøken som skriver, får dere komme og hilse (og roe meg ned) :P

Jeg så deg! Men turde ikke å hilse på da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...