Peers Skrevet 1. September 2007 Rapporter Share Skrevet 1. September 2007 Klart vi støtter dalmatinerklubben Stiller en eller flere dalmiser, muligens en chihuahua kh og salukijentene Trenger btw skrivere til utstillingen! Så hvis noen føler kallet enten det er på norsk, engelsk eller tysk, skrik ut! Så skal jeg videreformidle Trenger man noen spesiell erfaring for å være skriver? Jeg har ingenting i mot å hjelpe til, men vet jo ikke om jeg klarer oppgave Jeg har aldri gjort det før, men synes det virker spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 1. September 2007 Rapporter Share Skrevet 1. September 2007 Trenger man noen spesiell erfaring for å være skriver? Jeg har ingenting i mot å hjelpe til, men vet jo ikke om jeg klarer oppgave Jeg har aldri gjort det før, men synes det virker spennende. Nei, du trenger ingen spesiell erfaring, men det er en fordel om du har sånn noenlunde oversikt over premiering osv. og har stillt noen ganger. Skal man dømme etter enkelte kritikker er det intet krav å skrive pent, men kort (forkortelser er en skrivers beste venn) og fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 1. September 2007 Rapporter Share Skrevet 1. September 2007 Trenger man noen spesiell erfaring for å være skriver? Jeg har ingenting i mot å hjelpe til, men vet jo ikke om jeg klarer oppgave Jeg har aldri gjort det før, men synes det virker spennende. Om du kunne tenke deg å være skriver, send meg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 1. September 2007 Rapporter Share Skrevet 1. September 2007 Nei, du trenger ingen spesiell erfaring, men det er en fordel om du har sånn noenlunde oversikt over premiering osv. og har stillt noen ganger. Skal man dømme etter enkelte kritikker er det intet krav å skrive pent, men kort (forkortelser er en skrivers beste venn) og fort. Takk for svar! Jeg har oversikt over utstillingsregler og premiering, og har stilt min egen hund noen ganger, og ellers tittet på en del utstillinger. Hadde vært moro å prøve seg som skriver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 2. September 2007 Rapporter Share Skrevet 2. September 2007 Om du kunne tenke deg å være skriver, send meg en pm Veldig OT: Psst! Kan jeg kanskje sitte på med deg til utstillinga? Evt. sove hos deg den helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 2. September 2007 Rapporter Share Skrevet 2. September 2007 Veldig OT: Psst! Kan jeg kanskje sitte på med deg til utstillinga? Evt. sove hos deg den helgen? Kommer litt ann på hvilken bil vi har og om Jenny skal være skriver, for da må hu sitte på med oss Men vi snakkes jo lenge før det, vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 19. September 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. September 2007 pm: http://dalmatinerklubben.no/Arrangement%20...llinga%2007.doc 5wheatens, 27CC, for en gangs skyld ser det ut som jeg skal rekke begge ringer uten å stresse Dommerendring på wheaten, men det er helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 19. September 2007 Rapporter Share Skrevet 19. September 2007 Hehe 10 borzoier! Deilig og så at det er noen får engang skyld, og ikke bare oss.. kanskje vi får noe ordentlig konkuranse og for engang skyld... Skal også stille Greyhound, og Dalmantiner tispe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 19. September 2007 Rapporter Share Skrevet 19. September 2007 33 bernere. Og oppmøte 12:15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 19. September 2007 Rapporter Share Skrevet 19. September 2007 Bare 2 svarte For håper det høyner muligheten for det siste certet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 19. September 2007 Rapporter Share Skrevet 19. September 2007 7 basenjier med oppmøte kl. 11.00... Skal bli spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 19. September 2007 Rapporter Share Skrevet 19. September 2007 Søren, mamma kan ikke kjøre likevel.. :glare: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 20. September 2007 Rapporter Share Skrevet 20. September 2007 Bare 2 svarte For håper det høyner muligheten for det siste certet Å, så spennende Kristine: Husk at du må sende meg mld med en gang du har stilt Oscar og kineserne! Hvem skal dere forresten stille (siden jeg ikke er der som søt slave)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 20. September 2007 Rapporter Share Skrevet 20. September 2007 Å, så spennende Kristine: Husk at du må sende meg mld med en gang du har stilt Oscar og kineserne! Hvem skal dere forresten stille (siden jeg ikke er der som søt slave)? Skal du ikke? Sliter litt med at hunder jeg skal vise kræsjer big time... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 21. September 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. September 2007 Å, så spennende Kristine: Husk at du må sende meg mld med en gang du har stilt Oscar og kineserne! Hvem skal dere forresten stille (siden jeg ikke er der som søt slave)? Jeg vet ikke helt hvem vi skal stille jeg, men hvis jeg skal gjette så tror jeg Norman, Cola og Mayday(og kanskje dollar?:S), hmmm, det ser ut som vi trenger en handler Hvorfor skal jeg sende melding? med resultater? skulle ikke du til utstillinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 21. September 2007 Rapporter Share Skrevet 21. September 2007 Nei dere to Jeg skal på AG VM, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 21. September 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. September 2007 Nei dere to Jeg skal på AG VM, hehe. jaaaada! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. September 2007 Rapporter Share Skrevet 28. September 2007 Da er helga her, og pelstell er i gang Jeg skal stille Greyhound, Borzoi, Dalmantiner og sikkert Saluki hvis J trenger hjelp.... Oppmøte på første hund klokka 9, yey! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tojo Skrevet 29. September 2007 Rapporter Share Skrevet 29. September 2007 Hei Lill, hvem er J....... er bare litt nysgjerrig, vettu hilsen Eva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 29. September 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. September 2007 Da er Oscar vasket, hurra for regnvær for jeg må gå en del til og fra busser i kveld da jeg skal til Rita, så Oscar får gå i blå regndress Nena får klare seg uten dress for hun skal ikke stilles(hennes er rød), hihi. :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 29. September 2007 Rapporter Share Skrevet 29. September 2007 Jeg sitter og gruer meg litt angående denne utstillingen. Jeg skal ikke stille, men skal være skriver... Har aldri vært det før, så det blir spennende. Dersom noen av dere stiller i en ring hvor det sitter en blond og forvirret frøken som skriver, får dere komme og hilse (og roe meg ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 29. September 2007 Rapporter Share Skrevet 29. September 2007 Jeg dukker opp som tilskuer i morgen (idag egentlig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Hei Lill, hvem er J....... er bare litt nysgjerrig, vettu hilsen Eva Hehe, det var for Joanna, som du kanskje så Tispa jeg hjalp til med ble 3 BTK, kjempe kjempe søt tispe... Jeg sitter og gruer meg litt angående denne utstillingen. Jeg skal ikke stille, men skal være skriver... Har aldri vært det før, så det blir spennende. Dersom noen av dere stiller i en ring hvor det sitter en blond og forvirret frøken som skriver, får dere komme og hilse (og roe meg ned) Jeg så deg! Men turde ikke å hilse på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Jeg så deg! Men turde ikke å hilse på da *skuffet* Jeg biter ikke altså! Tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 *skuffet* Jeg biter ikke altså! Tror jeg... Det er bra Skal du til kongsvinger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar