Gå til innhold
Hundesonen.no

Dalmatinerklubbens høstutstilling


WheatenMali

Recommended Posts

30.september

Hvem skal dit?

Jeg sliter med å betale, flere som gjør det?

Enten står det at det er feil kontonummer eller så ber de om KID og man har jo ikke KID om man ikke har fått giro el.l. så derfor skrev jeg reg.nr. osv. der men postbanken skal absolutt ha kid nr... har prøvd å ringe klubben for å spørre om det men har ikke fått tak i noen der med hell enda, noen som vet hva som er galt? eller gjør jeg noe galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar
Jeg kommer nok, skal såfall stille Whiskey. Da er han 9mnd :(

Er ikke han bare 6 måneder i september da? :) Eller er det jeg som har surret helt på når han er født kanskje, skal ikke se bort i fra det heller :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker tanken på å melde på Loke. Rasedommer er svensk så det kan gå greit bare det ikke blir dommerbytte. Gruppedommer er britisk og de liker de nye "collie" typene har vi erfart så der har Loke ikke tjangs:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke han bare 6 måneder i september da? :) Eller er det jeg som har surret helt på når han er født kanskje, skal ikke se bort i fra det heller :(

F*en.. Har jeg tatt feil. Kanskje det var NKK hamar og Norsk dobermann og rottis klubb jeg har tenkt ut.

Jo, er de 3 jeg skal stille på m Whi. :rolleyes:

Edit: Godt noen er våkne og følger med Anette :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse og dommerliste ligger i alle fall på www.dalmatinerklubben.no - klikk inn på arrangementene deres. Fristen er den 30. august.

Jeg meldte på i forigårs (kun en aldri så liten junior-gutt av en beardis - Moses) - hadde ikke problemer med verken påmeldingsskjemaet eller betalingen..

Datoene skal vel skrives DDMMÅÅÅ uten bindestreker, opphold eller noe (hvis jeg ikke husker helt feil) - da funket det helt greit.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede i morgen ja.

Mye mulig jeg melder på. Vi kjører isåfall nedover på natta, stiller og kjører hjem igjen. Har ikke råd til overnatting :)

Prøver å få med en person til fra Tr.heim for å få senket bensinutgiftene, så bare sifra om noen ønsker en svipptur til letohallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller ikke noen problemer med å melde på eller betale (men nå lå kontonummeret allerede inne i nettbanken min, så jeg vet ikke om nummeret i annonsen er feil). Det eneste jeg sleit litt med var å finne PRISEN *flir*. Jeg burde jo vite selvsagt, men det opereres jo med så mye mellom 280 - 300 kr liksom...

Forresten debuterer unge Babs som veteran !! Det varer jo bare fram til jul da, da endres vel alderen for å gå i veteranklassen til 8 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som sliter med å melde på? Skjemaet nekter å godta datoformateringene uansett hvordan jeg skriver det.. kjenner jeg antageligvis dropper hele greia jeg da. :whistle:

Trykk på den lille, rare "firkanten" ved siden av der du skal skrive dato- Da kommer en kalender opp, og du surfer deg fram til, og trykker på fødselsdatoen.

Har meldt på 3 stk jodlere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope..ingen ting fungerer. Har prøvd å skrive datoene på alle mulige slags måter og jeg finner ingen liten firkant? Jeg bruker skjemaet som ligger på nettsiden dems :whistle:

Skjemaet finner du her:

http://www.dalmatinerklubben.no/data/epost...tutstilling.asp

Gå inn her. Når du kommer til "Hundens fødselsdato: " Skriver du ikke datoen, men trykker på firkanten (eller rektangelen, da) med 3 prikker til høyre for innskrivningsfeltet. Opp popper en kalender, og bla deg så fra til din hunds fødselsdato. Denne datoen skrives da på denne måten: 30.08.2007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut! "Morsomt" nok har de to forskjellige skjemaer. Et som kommer opp i Mozilla og et i Explorer. Det i Mozilla måtte man skrive påmeldingsdato og dato for utstilling på og det var i det skjemaet ingen av forsøkene fungerte og det ikke fantes noen kalender. I Mozilla måtte man også skrive tittel på hunden, det løste jeg ved å skrive et punktum. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...