Gå til innhold
Hundesonen.no

Dalmatinerklubbens høstutstilling

WheatenMali

Recommended Posts

30.september

Hvem skal dit?

Jeg sliter med å betale, flere som gjør det?

Enten står det at det er feil kontonummer eller så ber de om KID og man har jo ikke KID om man ikke har fått giro el.l. så derfor skrev jeg reg.nr. osv. der men postbanken skal absolutt ha kid nr... har prøvd å ringe klubben for å spørre om det men har ikke fått tak i noen der med hell enda, noen som vet hva som er galt? eller gjør jeg noe galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar
Jeg kommer nok, skal såfall stille Whiskey. Da er han 9mnd :(

Er ikke han bare 6 måneder i september da? :) Eller er det jeg som har surret helt på når han er født kanskje, skal ikke se bort i fra det heller :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker tanken på å melde på Loke. Rasedommer er svensk så det kan gå greit bare det ikke blir dommerbytte. Gruppedommer er britisk og de liker de nye "collie" typene har vi erfart så der har Loke ikke tjangs:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke han bare 6 måneder i september da? :) Eller er det jeg som har surret helt på når han er født kanskje, skal ikke se bort i fra det heller :(

F*en.. Har jeg tatt feil. Kanskje det var NKK hamar og Norsk dobermann og rottis klubb jeg har tenkt ut.

Jo, er de 3 jeg skal stille på m Whi. :rolleyes:

Edit: Godt noen er våkne og følger med Anette :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse og dommerliste ligger i alle fall på www.dalmatinerklubben.no - klikk inn på arrangementene deres. Fristen er den 30. august.

Jeg meldte på i forigårs (kun en aldri så liten junior-gutt av en beardis - Moses) - hadde ikke problemer med verken påmeldingsskjemaet eller betalingen..

Datoene skal vel skrives DDMMÅÅÅ uten bindestreker, opphold eller noe (hvis jeg ikke husker helt feil) - da funket det helt greit.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede i morgen ja.

Mye mulig jeg melder på. Vi kjører isåfall nedover på natta, stiller og kjører hjem igjen. Har ikke råd til overnatting :)

Prøver å få med en person til fra Tr.heim for å få senket bensinutgiftene, så bare sifra om noen ønsker en svipptur til letohallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller ikke noen problemer med å melde på eller betale (men nå lå kontonummeret allerede inne i nettbanken min, så jeg vet ikke om nummeret i annonsen er feil). Det eneste jeg sleit litt med var å finne PRISEN *flir*. Jeg burde jo vite selvsagt, men det opereres jo med så mye mellom 280 - 300 kr liksom...

Forresten debuterer unge Babs som veteran !! Det varer jo bare fram til jul da, da endres vel alderen for å gå i veteranklassen til 8 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som sliter med å melde på? Skjemaet nekter å godta datoformateringene uansett hvordan jeg skriver det.. kjenner jeg antageligvis dropper hele greia jeg da. :whistle:

Trykk på den lille, rare "firkanten" ved siden av der du skal skrive dato- Da kommer en kalender opp, og du surfer deg fram til, og trykker på fødselsdatoen.

Har meldt på 3 stk jodlere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope..ingen ting fungerer. Har prøvd å skrive datoene på alle mulige slags måter og jeg finner ingen liten firkant? Jeg bruker skjemaet som ligger på nettsiden dems :whistle:

Skjemaet finner du her:

http://www.dalmatinerklubben.no/data/epost...tutstilling.asp

Gå inn her. Når du kommer til "Hundens fødselsdato: " Skriver du ikke datoen, men trykker på firkanten (eller rektangelen, da) med 3 prikker til høyre for innskrivningsfeltet. Opp popper en kalender, og bla deg så fra til din hunds fødselsdato. Denne datoen skrives da på denne måten: 30.08.2007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut! "Morsomt" nok har de to forskjellige skjemaer. Et som kommer opp i Mozilla og et i Explorer. Det i Mozilla måtte man skrive påmeldingsdato og dato for utstilling på og det var i det skjemaet ingen av forsøkene fungerte og det ikke fantes noen kalender. I Mozilla måtte man også skrive tittel på hunden, det løste jeg ved å skrive et punktum. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...