Gå til innhold
Hundesonen.no

Er Alana en gutt..?


Evy93

Recommended Posts

Hei der!

håper noen kan hjelpe meg litt her...

Jeg har to kaniner fra forskjellige kull, begge er jenter og kom til meg sammen fra samme oppdretter da de var 9 uker (en av dem åtte uker og seks dager) Har stamtavle på begge to å de er renraset. Men nå er de 16 uker og begynner å bli "ungdommer" de vil derfor finne ut hvem som er sjefen av dem og parrer på hverandre...det er vanlig har jeg hørt når man har to jenter sammen, men det som får meg til å lure er at det er bare Alana som gjør dette... hun steller også "samboeren" sin, veggene i uteburet deres er flekkete av noe hvitt.... en venninne av meg som driver med oppdrett av dvergveddere, sier at dette betyr at det er en gutt.... er dette vanlig oppførsel av hunkaniner eller er Alana en gutt?

Vær så snill og hjelp meg... :) vil ikke ha kaninunger på hun andre nå som hun er så ung...

På forhånd TUSEN TAKK :(

Mvh Evy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to dvergveddersøstre fra samme kull som bor sammen. Når hun ene er i brunst rir hun veldig mye på søsteren sin, men det er bare den ene av de. Men begge steller hverandre og det er ikke noe hvitt på veggene hos oss. Men det beste hadde jo kanskje vært om du hadde fått noen som kan det til å sjekke kjønnene på kaninene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...