Gå til innhold
Hundesonen.no

Aktivitetsdag på nidarosbanen.

MarieR

Recommended Posts

På onsdag arrangerer LP komiteen i nidaros aktivitetsdag. Det vil bli uhøytidlige aktiviteter med og uten hund ( mest med selfølgelig), bla. apportkonkuranse, stafettløp og mer. Dette blir gøy og skal ikke være seriøst. Målet er at både hund og fører skal ha det gøy og gjøre noe man ellers ikke gjør med hunden sin.

Når vi er ferdige med å leke oss blir det pølsefest. Bortsett fra pølsene er alt gratis og alle, uansett nivå og interesser innen hund kan møte opp. Her kan alle delta, både store og små.

Møt opp på nidarosbanen til klokken 6 onsdag! :D

Mer info: www.nidarosbhk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Party on :icon_fun:

Haha! :D

Den setningen som du quota kan virkelig missforstås om man tenker litt annerledes :D

Frister litt å ha med seg Milo i stedenfor, men siden jeg ikke vet hvor mange det blir osv, så blir det nok Vegas som blir med meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry dobbeltpost, men:

De som har lest på hjemmesida vet det, dere andre: Blir det regn blir det avlyst, eller mest sannsynlig utsatt :) Vi dør ikke av regn, men det er bedre med oppholds. Så om det regner i morgen kveld blir det ikke noe av. :( Huskhusk. Det vil være folk der oppe alikevell fordi det er fellestrening, så man kan jo ta turen fordi aktivitetsdagen ikke blir noe av. Jeg får antagelig beskjed i løpet av morgendagen om det blir noe av, og skal si fra her om jeg rekker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Haha, tydeligvis bare jeg, Ingvild og Hanne som er ute å leker i regnvær? :)

Fint om du sender på meg en melding om det ikke blir, Marie.. Men du trenger ikke altså, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry dobbeltpost, men:

De som har lest på hjemmesida vet det, dere andre: Blir det regn blir det avlyst, eller mest sannsynlig utsatt :)

Leste det jeg også, men ble usikker på om det var hele greia eller kun pølsefesten som ville bli avlyst ved regn. Vet du sikkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for overbringelsen av beskjeden, chris :whistle:

Det har forsåvidt vært oppholds siden i 5 tiden, men vet ikke om det har vært det på banen. Det har snødd der opp de gangene det har regnet lett her, så det er lit forskjell på været.

Jeg vil tru vi prøver på nytt igjen, men vet ikke når.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...