SoppenCamilla Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 Weeee, det blir nå FAST ringtrening/lydighetstrening/sosial sammenkomst HVER tirsdag klokka 18.00! Ble dritbra oppmøte i dag, og vi hadde det kjempegøy, og fikk trent masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 Ja, det var kjempe koselig, og den søte lyse whippet valpen da! Etter trening så tar vi en kaffe kopp og koser oss, husk å kle seg etter været! (Hihi, var noen som frøys idag gitt..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 OG den whippeten kjente jeg jo fra føøør! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 3. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Men badeparken er bittelitt langt unna for at vi skal klare å møte opp hver gang altså.... *smisk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Vel, på tirsdager så blir det jo fast i Sandefjord nå som flere og flere har begynt å møte opp... Men kan du ikke bare si ifra så kommer jeg og camilla til feks Gjennestad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 3. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Kan slenge meg på når det passer i Sandefjord jeg vett.. Det er noen moskusender som tusler rundt i parken på Gjennestad, og de eeeelsker folk... Men Willy er livredd! Så tror trening på noe annet enn ender er utelukket der gitt... hihi... ps Ta med kamera folkens! Så vi kan få sett bilder.. kremt.. jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Det blei tatt bilder igår! Venter bare på at de skal bli lagt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 5. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2007 det er til tirsdag?? klokka seks? Har megastore planer om å komme.. kan hende jeg blir litt forsinket, men det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2007 Seff går det bra... Ja til tirsdag ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 5. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2007 øhm... hvor lenge er dere der sånn ca?? ALT kræsjer for tiden! GRRRR! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 5. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2007 Vi er der rundt halvannen til to timer. Kanskje også mer, siden folk skulle ta med varmere klær og kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 5. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2007 hmm... jeg får se an. dere ser jo prikken min hvis jeg kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet 9. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2007 Takk for kjempe bra ringtrening i dag :DVi gleder oss til neste tirsdag og da blir vi kanskje ennå flere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 11. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2007 Jeg som ikke fikk hvert der vil se bilder! Camilla?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2007 Du får begynne å komme da vettu... Ja, det var skikkelig gøy, og fikk mye ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 13. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2007 er ikke så fryktelig lett å få til alt som skal skje på en dag serru... også er tirsdag verste dagen... men sånn e livet! :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 13. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2007 Skulle gjerne vært med, men har valpekurs på akkurat samme tidspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar