Gå til innhold
Hundesonen.no

Orrys "lillesøster" er født!

Peers

Recommended Posts

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Nå er lillefrøkna hjemme, og det går ganske greit :lol: Hun er fantastisk! Hun var rolig og fin på bilturen hjem, og vel framme er hun SUPERglad, sosial og helt herlig. Hun spiste kveldsmat med stor iver, og satt pent og ventet på maten sin. Foreløpig har vi ikke hatt noen uhell inne, derimot har hun allerede tisset to ganger ute :D Hun var litt skeptisk til å gå i bånd, men dette har allerede løsnet betraktelig.

Orry er litt sjalu, og ville ikke la henne drikke vann eller få lekene sine, men ellers er han veldig snill. Snuser forsiktig, og lar henne hilse på hennes premisser. Jeg regner med at han kommer til å godta henne etter hvert, men jeg har full forståelse for at han synes det er vanskelig å tilpasse seg tilværelsen etter 5 år som "enebarn".

Nå ligger begge og sover søtt, og jeg nyter en liten pause :P Mer utfyllende rapport kommer i bloggen i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny hund! :lol: Hun er kjempesøt!

Jeg kjente igjen mye i bloggen din fra den første tiden med Symra i hus. Det virker jo som det går kjempefint. Det kan vel tenkes at Orry kommer til å si skikkelig fra etterhvert når hun begynner for fullt med storebrorterror. (Pippin snerrer som en rasende ulv av og til, men det preller rett av på Symra... ). Kos deg med valpetiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en del har fått med seg, har Norma nå kommet hjem :lol: Bloggen på hjemmesiden er oppdatert med noen nye bilder. Jeg regner med at jeg lager en egen tråd under Din Hund snart, så da kommer det mer bilder der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...