Gå til innhold
Hundesonen.no

Feste hundebur i bil

Recommended Posts

Guest lijenta

Bak i stasjonsvogner er det gjerne noen festekrokernede på gulvet. Ta da noen laste stropper og fest dem i krokene nede i gulvet og stram lastestroppen over buret. Det vil jeg tro blir noe av det letteste å feste buret når dett også skal ut igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som regel alltid lastekroker til å feste i bagasjerom, ellers kan du bruke bilbelte rundt buret.

De selger også egne hundeseler som man fester rett i bilbelte slik at hunden kan sitte tryggt i baksetet uten bur... Ganske greit for de som har liten bil og stor hund :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som regel alltid lastekroker til å feste i bagasjerom, ellers kan du bruke bilbelte rundt buret.

De selger også egne hundeseler som man fester rett i bilbelte slik at hunden kan sitte tryggt i baksetet uten bur... Ganske greit for de som har liten bil og stor hund :lol:

Det er vel det at det ikke alltid er det. og jeg skal ikke ha noe bur i baksetet. (hva skal jeg med stasjonsvogn da?)

Bruker belte fordi foreldrene mine ikke har stor nok bil. Men det var bur jeg var ute etter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...