Gå til innhold
Hundesonen.no

Er det virkelig ingen ting vi kan gjøre?


Cathrine og Killja

Recommended Posts

jeg blir så ufattelig oppgitt og provosert, men ikke allerminst lei meg.! det at de ønsker å spise hund, og katt er deres sak. men den enorme lidelsen de utsetter dyrene for, er på ingen måte greit! en hund fks, som hjelper blinde, fungsjonshemmede, og lavinehunder, søkshunder osv fortjener som art respekt mens de er i livet! dette er forjævelig, og det finner jo utallige dyrearter som ender sine liv på en bestialsk måte på disse markedene. er det noe ola normann kan bidra med? :);) dette plager meg myyye, og jeg føler meg så extremt maktesløs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min egen del vil jeg ALDRI reise til de landene som er spesielt kjent for dårlig behandling av dyr. M.a.o ingen Kina-tur (feks) på meg med det første. At en liten person fra norge ikke drar til et så stort land spiller jo ingen rolle for dem, men er man mange med samme mening...

Dyrebeskyttelsen har støtt og stadig kampanjer, og lager fellesbrev man kan sende til ambassaser. (www.dyrebeskyttelsen.no)- det er jo en måte å formidle sitt syn på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆSJ! Jeg hater dyemisshandling! Jeg er selv med i Dooa og gir en sum vært år for å hjelpe! :rolleyes: Men at folk gjør sånt? :D Det kan jeg ikke forstå! Jeg har hørt at folk binder katter til trær for å bli kvitte dem :lol: Stakkars Dyr<|3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...