Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpen trenger hundevenner!


Nene

Recommended Posts

Hei!

Jeg og samboeren min har fått en liten whippet-tispe i hus, som straks fyller 11 uker.

Vi har nettopp flyttet til Ranheim mens vi pusser opp et hus på Lade, og trenger sårt noen hundevenner til vår lille valp.

Er det noen med voksne hunder som kan tenke seg å treffe oss for litt valpesosialisering og lek? (Trenger ikke bo i umiddelbar nærhet). Hvis noen med valper vil treffe Julia, vil vi gjerne det også!

Send meg gjerne en melding! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har både valp og voksen :lol:

Vi har hatt noen valpetreff med folk her på sonen, da det er flere som har valp.

I løpet av uka har Christine og jeg tenkt å trene litt mot kommende utstillinger med valpisene. Det er bare å hive seg med, blir nok tid til litt lek og tenker jeg :) (se diskusjon under)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Bare så synd at valpekurset er akkurat på det tidspunktet, men får henge oss på om 5 uker. :lol:

Litt bekymret for at Julia ikke skal få møte nok voksne hunder, men det ordner seg vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så ikke at du var ute etter litt sosialisering også!

Jeg har som sagt en ulvehund på 2år hvis valpen din vil trene på å møte atore hunder og så har jeg en dvergpinschertispe på 1 år hvis din vil hilse på en liten hund :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei! Jeg har en liten dvergpinscher hann som gjerne vil møte flere valper:D. Også snille voksne da:)!

Vi skal stille på utstilling den 29 og 30 septemer, så vi vil også veldig gjerne trene litt på det:).

bare å ta kontakt på mail om du/dere vil møte oss.. lindatretvik@hotmail.com

Er ikke innom her så veldig ofte, men leser mailen min hver dag da..

Hilsen Linda og Blaze

Hjemmeside: http://www.lindaogblaze.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Heisann.

Vi møtte opp på Statoilbygget i kveld (tirsdag), men fant ingen andre...

Var det noen flere som skulle på treff der idag??

Vi møtte jo flere som var ut på tur med sine 4 beinte, og det var jo kjempe koselig ;-)

Er det fortsatt tirsdager kl 1830 som gjelder??? Vi er nye vi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg var der i dag til kl 1830, men det kom ingen, så jeg gikk bare. Merkelig at vi ikke møttes...

Jeg kommer iallefall neste Tirsdag også, så det er bare å komme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Hei dere! Tittet litt på den siden om hundetreff på rotvoll, og lurer på et par ting. :)

Jeg regner med at det er valpe-vennlig?

Har folk grei kontroll over hundene sine? Ikke sånn helt villt frislepp liksom?

Jeg vil gjerne at jenta helst bare skal møte en eller to om gangen, ikke seks hunder på en gang liksom, hun er helt fersk i verden. :)

Er det litt lek og hei/hoppsann før tur, slik at man kan være med på det og ikke gå hele turen?

Har nå ei lita amerikansk bulldog valp her, på straks ni uker og vil gjerne møte store og små som er greie med valper.

(eldste gutten her- bastian - bør dessverre ikke tilby sine tjenester til andre valper for sosialisering da han kan bli litt overivrig og prøve å sette inn et jokk eller to :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...