Gå til innhold
Hundesonen.no

Sheltiespesialen på Lundamo

Tonje

Recommended Posts

Skrevet

Det begynner å nærme seg ,så jeg lurer på om sheltiefolket her inne blir å se der? :lol:

Jeg skal oppover for å se, og være "hjelper" for ei vennine som skal stille sheltievalpen sin der.

Skrevet
Det begynner å nærme seg ,så jeg lurer på om sheltiefolket her inne blir å se der? :lol:

Jeg skal oppover for å se, og være "hjelper" for ei vennine som skal stille sheltievalpen sin der.

Så koselig. Jeg skal der. Stiller Tiny og antakelig Coca. Hadde tenkt å stille Uma på valpeshowet på lørdagen, men fant ut at det blir litt knapt med tid siden jeg tar fly. Lander ikke før halv 5 og mener valpeshowet begynner kl 5 :)

Skrevet
Så koselig. Jeg skal der. Stiller Tiny og antakelig Coca. Hadde tenkt å stille Uma på valpeshowet på lørdagen, men fant ut at det blir litt knapt med tid siden jeg tar fly. Lander ikke før halv 5 og mener valpeshowet begynner kl 5 :lol:

Og det er ikke lov å ha med flere enn 2 hunder i kabinen heller..

Skrevet

Ja vi skal stille! :) Villa er påmeldt både der og Hundefestivalen.. Nå jobber jeg med å finne overnatting og ikke minst et transportalternativ fra Støren til Lundamo eller hvor vi nå skal sove, fredag kveld, og tilbake til Støren på lørdag morgen :rolleyes: Det er et evig puslespill å ikke ha bil..

Skrevet
Ja vi skal stille! :) Villa er påmeldt både der og Hundefestivalen.. Nå jobber jeg med å finne overnatting og ikke minst et transportalternativ fra Støren til Lundamo eller hvor vi nå skal sove, fredag kveld, og tilbake til Støren på lørdag morgen :rolleyes: Det er et evig puslespill å ikke ha bil..

Prøv en av disse. Mener Kjeldstad er gåavstand fra Lundamo.

Kjelstad Camping

Lundamo, 7232 Lundamo

72 85 46 27

Valdøyan Camping

Lundamo, 7232 Lundamo

72 85 42 03

• 3 weeks later...
Skrevet

Noen som har resultater fra utstillingen?

Jeg ligger med influensa, så kom meg ikke oppover, bare såå surt! Det var de 280kronene..:angry2:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
    • Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...