HHC Skrevet 5. August 2007 Rapporter Share Skrevet 5. August 2007 Noen som bor i nærheten som vet om valpeshow der retriever får stille før 25.10.07? Takker for alle tips selv om de ikke er såå nærme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 5. August 2007 Rapporter Share Skrevet 5. August 2007 Nkk skal ha valpeshow i oktober en gang... klarer ikke heeelt ta datoen på stående fot.... men det skal jeg sjekke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 5. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2007 Nkk skal ha valpeshow i oktober en gang... klarer ikke heeelt ta datoen på stående fot.... men det skal jeg sjekke opp. Tusen takk - kan ikke holde meg oppdatert på hele landet heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 5. August 2007 Rapporter Share Skrevet 5. August 2007 Tusen takk - kan ikke holde meg oppdatert på hele landet heller Nei når jeg ikke klarer det i mitt eget nærområde så skal det vel litt til at du skal klare hele landet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barooo Skrevet 5. August 2007 Rapporter Share Skrevet 5. August 2007 Nkk skal ha valpeshow i oktober en gang... klarer ikke heeelt ta datoen på stående fot.... men det skal jeg sjekke opp. 21. oktober i Orre Hallen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 5. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2007 21. oktober i Orre Hallen... Juhu! 4dager før 9mnd! :icon_fun: Kommet ut noe info enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barooo Skrevet 5. August 2007 Rapporter Share Skrevet 5. August 2007 Har ikke sett noe, ihvertfall.. Har bare sjekket ut NKK sidene, for kommer til å ha valp selv da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barooo Skrevet 10. August 2007 Rapporter Share Skrevet 10. August 2007 Juhu! 4dager før 9mnd! :icon_fun: Kommet ut noe info enda? Nå er infoen kommet... Bare gå inn på NKK regioner, også rogaland, og videre til valpeshow, så står det der... Kommer forøvrig i neste Hundesport og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 12. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. August 2007 Igjen - Thank u! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar