IM Skrevet 5. August 2007 Rapporter Skrevet 5. August 2007 Eller er folk helt slappe?? Kunne godt tenkt meg litt sånn aktiv trening en gang i uka eller hver 14. dag som er avtalt fast liksom. Det hann-nautet mitt må treffe masse bikkjer og bare skjønne at det ikke er noe vits å passe på meg... Noen som er med?? ringtrening, lydighet hva som helst. Også hjelper vi hverandre. Synes det er mange nye impulser å få ved å trene sammen med andre..
SoppenCamilla Skrevet 5. August 2007 Rapporter Skrevet 5. August 2007 Jeg vil hvis jeg har sjansen til å komme meg på treff! F.eks hvis det er i Sandefjord! :angel:
IM Skrevet 5. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2007 Eller et sted du kan ta toget Camilla??
SoppenCamilla Skrevet 6. August 2007 Rapporter Skrevet 6. August 2007 Men toget er så blæ Jeg liker Sfj jeg..
tm100021 Skrevet 6. August 2007 Rapporter Skrevet 6. August 2007 jeg er med... Men ikke lenger enn sandefjord, blir så sinnsykt langt.
IM Skrevet 6. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 6. August 2007 Jeg har "bare" 5 mil å kjøre til sandefjord da..... :/ men hvis det er eneste mulighet så.. Men hva sier andre folk?!
IM Skrevet 6. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 6. August 2007 men da må du ha flyttet altfor langt avgårde...?? --- Uansett så passer det ikke hvor som helst for alle... Jeg foreslår at vi finner ut 3-4 steder som er aktuelle for mange, også rullerer vi på de stedene.. ??
Djervekvinnen Skrevet 6. August 2007 Rapporter Skrevet 6. August 2007 jeg skal til Sandefjord på torsdag! men det er uten hund da.
SoppenCamilla Skrevet 7. August 2007 Rapporter Skrevet 7. August 2007 jeg skal til Sandefjord på torsdag! men det er uten hund da. Åååå, så teit, jeg drar jo på torsdag!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar