ZnXyHunter Skrevet 1. August 2007 Rapporter Share Skrevet 1. August 2007 Hei! Er det noe problem å slenge i en kyllingfilet i tillegg til vanlig fôr? Er det bra og inneholder mye proteiner? Hørt noe om at skinn og sånn er litt farlig(kanskje det var kalkun ) men det er jo ikke skinn på de, så er det noe fare da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintore Skrevet 2. August 2007 Rapporter Share Skrevet 2. August 2007 Tror nok hunden din vil bli veeeeldig fornøyd :-) Kalkunskinn er visstnok farlig, da det kan skade bukspyttkjertelen på en eller annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 2. August 2007 Rapporter Share Skrevet 2. August 2007 her får hundene ofte avkapp av kyllingfileer (liker ikke de fettslingsene som er på jeg ) Og da er det glede i heimen Skinnet som er farlig er fra kalkun ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZnXyHunter Skrevet 2. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. August 2007 Flott, takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moghrebi Skrevet 13. August 2007 Rapporter Share Skrevet 13. August 2007 En rimeligere variant er rå kyllinglår. Hvis du er bekymret for de vektbærende beina (rørformede bein kan gi skarpe beinsplinter), kan du gi dem en omgang pryl med en hammer. Mine hunder eter frosne, rå kyllinglår og -vinger stadig vekk. Men de har lært seg å tygge dem ordentlig, slik at beinsplinter ikke er noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 17. August 2007 Rapporter Share Skrevet 17. August 2007 Ja, hvorfor ikke? Du kan like godt hive en hel, rå kylling (eller dele den opp om den er litt pysete) til mat også. Man kjenner forhåpentligvis sin egen hund om den sluker maten hel eller ikke, da må man jo selvsagt passe på. Jeg har en som tar seg veldig god tid til maten, så jeg slipper å bekymre meg over at det kommer hele kyllinger ut bakveien (aiai)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar