majla Skrevet 1. August 2007 Rapporter Skrevet 1. August 2007 Jeg har faktisk tenkt meg en tur ja=) Hvis jeg finner veien he he. Har aldri vært på utstilling før, så tenkte det kunne være greit å se på=)
Wanderlust Skrevet 1. August 2007 Rapporter Skrevet 1. August 2007 Jeg og selvsagt Vet du ca når du skal i ringen? Hadde hvert morsomt å sett på, men vet ikke helt når jeg kommer. (kommer for å se på dsg så får se hvor lenge jeg er der)
borderen Skrevet 1. August 2007 Rapporter Skrevet 1. August 2007 Vet du ca når du skal i ringen? Hadde hvert morsomt å sett på, men vet ikke helt når jeg kommer. (kommer for å se på dsg så får se hvor lenge jeg er der) Har ikke fått brevet ,ed start nr. fra NKK ennå *gruer meg til å få det og* hehe
Wanderlust Skrevet 1. August 2007 Rapporter Skrevet 1. August 2007 Har ikke fått brevet ,ed start nr. fra NKK ennå *gruer meg til å få det og* hehe Vil du legge ut når du får det
Blackburn Skrevet 10. August 2007 Rapporter Skrevet 10. August 2007 Jeg skal dit på søndagen, med min nyeste hund bajas.. Lykke til, til alle som skal starte
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar