Gå til innhold
Hundesonen.no

"mistet" kontrollen til cd-spiller'n


Wanderlust

Recommended Posts

Ja, jeg skjønner rett og slett ikke hvor den har blitt av. Jeg husker jeg leitet for noen mnd siden, og fant den ikke da heller. Og i går tok jeg opp jakten. Jeg har endevendt hele rommet, sett under, over, i og bak alt som kan tittes på (tilogmed kjøleskapet :rolleyes: ) Og jeg er nok det største rotehuet, men er overbevist om at noen har stjålet den :D

Så får man kjøpt noe sånt løst? vet man får kjøpt univers-fjernkontroller, men får man noe sånt til cd-spillere? Fikk denne tl jul for 2 år siden tror jeg, så den er ikke av den nyeste. Merket er Thomson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*stønner* Her blir du jo rent overøst med gode tips :)

Men altså, det jeg ville gjort er å se om det er mulig å oppdrive dem på nettet (jeg forsøkte akkurat nå med nada hell.. ). Prøv å google hele maskinnavnet.. altså, eh.. "thomsen 01-4959 cd player" (verdens dårligste eksempel, men et eksempel :)). Jeg mistenker at dette er et tyskt fabrikat, så letingen kan jo bli omstendlig. MEN, hvis du er heldig har de gjerne linker til norske forhandlere...

Etter litt tenking her.. Hvor kjøpte du denne? Expert eller noe? Gå via deres nettsider eller direkte til butikken og hør med dem. Slike ting kan de fint bestille inn (som regel)

Fjernkontroll må en ha!

Good luck frøken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja, mange gode tips i denne tråden :rolleyes:

Nei, jeg fikk denne til jul for 2-3 år siden, så den har sikkert "gått ut". Men skal prøve å finne ut av hvor den ble kjøpt, og evt høre med dem. For denne kontrollen er helt borte. Innbiler meg at noen faktisk har stjålet den. (eller jeg har kastet den av en merkelig grunn)

Men takk for tips. Kan jo se om jeg finner hele navnet på cd-spilleren også.

Og JA man må ha kontroll. For man ligger gjerne i senga og hører på, eller sitter i sofaen, ogs plutselig vil man switche sang, og man gidder da ikke reise seg opp.

EDIT: merket er: Thomson CS140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg kunne se akkurat nå var dette nettstedet.. Er på vei til jobb, men kanskje du skal forsøke å sjekke ut om de evt. selger fjernkontrollene utenom? Evt. stile en mail til dem å spørre?

Det var det jeg også fant :)

Og at jeg ikke er så god i engelsk hjelper meg ikke stort. hehe.

Man kan vel kanskje dra til en butikk, hvor de selger Thomson-produkter, og høre om de har mulighet til å bestille fra fabrikken? (da får jeg vente litt, for dette er vist blitt en veldig dyr mnd for meg)...

INGEN som har denne cd-spilleren som ikke bruker den mer da? :) Så kan jeg få kjøpt kontrollen. (det hadde jo hvert det enkleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Liker å dra opp disse gamle trådene mine :whistle:

Neida, men i dag har jeg fått bestilt en ny kontroll (var B-vare fra fabrikken). Så håper den kommer i posten snart. (saavner å bruke cd-spilleren.

*knis* Når jeg så overskriften tenkte jeg, fa**, har ikke frøkna fått gjort noe med dette enda??!

Så bra at du fikk ut fingeren da! Du har den nye fjernkontrollen før du vet ordet av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*knis* Når jeg så overskriften tenkte jeg, fa**, har ikke frøkna fått gjort noe med dette enda??!

Så bra at du fikk ut fingeren da! Du har den nye fjernkontrollen før du vet ordet av det!

Det tok sin tid. Men nå er det ordnet. Haha. uff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...