Gå til innhold
Hundesonen.no

Sykkelveske til liten hund

Recommended Posts

Skrevet

Hei hei jeg har nå brukt x- antall timer på å lete meg frem i nettbutikker etter en sykkelveske til styret der min lille tass kan sitte når vi skal på en litt lengere sykkeltur (hehe tja kommer vel ikke til å bli alfor mange ganger kjenner jeg meg rett).

Har noen tips om hvor jeg kan få kjøpe en slik veske? Har funnet frem noen kurvgreier (ikke altfor gira på den). Har sett noen som hadde en bokslignende sak i stoff med feste til hunden, men finer ikke noe slikt på nettbutikkene. Noen som har/ eller vet hvor jeg kan kjøpe en slik?

Skrevet

jeg så en slik på en dyrebutikk her i Bergen, den kunne man bruke som vanslig transportbag og som transport"ryggsekk". kostet 299 mener jeg.. den var avstivet og så ganske behagelig ut..

Skrevet

Har ikke noen konkret butikk, men har du sjekka i amerikanske nettbutikker? De har jo nesten alt mulig til små hunder.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• De er også varslere så jeg bjeffer dessverre lett.
    • Jaktinstinkt er litt ulikt hos ulike raser. Gjeterhunder, og jakthunder som er avlet for å "drive" vilt og jage på egenhånd har høyest jaktinstinkt og har lettere for å jage dyr. Jakthunder som er avlet for å samarbeide tettere med fører, som for eksempel retrieverene og spanieler som er avlet for å apportere vilt, har jaktinstinkt, men er også ofte lettere å kontrollere rundt dyr. Selskapshunder, vokterhunder og ulike andre raser har jevnt over mindre jaktinstinkt. Men opprinnelig har alle hunder noe jaktinstinkt, og det vil variere med individ også. Jeg tenker at du kan ha fordel av å kontakte en hundetrener som kan komme å se hundene og hjelpe deg med et opplegg for tilvenning så hundene kan lære seg å slappe av rundt kattene. Å bare la de stå og bjeffe og bråke vil gjøre det verre. Du må jobbe aktivt med at hundene skal slappe av når de ser kattene. Ideelt sett på god avstand først, og nærmere når de takler det bedre. 
    • Kan jeg spørre om hvilke hunderaser som har minst jaktinstinkt? Er det kun selskapshundene?
    • Jeg har ingen som kan ha hunden så de må være her
    • Skal jeg bare la kattene gå løse mens hundene bjeffer konstant i burene? Blir helt døv av det. Tenkte jeg skulle gi hundene noe å tygge på i burene mens kattene går rundt hvis det er lurt?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...