Gå til innhold
Hundesonen.no

Pip


Guest Maritus

Recommended Posts

Til Pip? Jeg har da mer mandig stemme enn han ... :icon_confused:

Å? Kanskje jeg forbinder ham med feil stemme eller noe...

Hva er tranvesitt for no a?

En transvestitt er en som kler seg i klærne til det motsatte kjønnet. Og Pip som ikke har klær på seg engang. Merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser tvilsom ut da...

untitledrd5.png

Hehe.. jeg forstår bekymringen deres. Men altså, Pip er nok en gutt. Dette skjønte jeg da jeg så den filmen hvor han skal fly jorden rundt på 80 dager (ja, virker da unektelig som et plagiat ;)) hvor han møter en jente fugl som han blir forelsket i. Før dere skriker ut om at jeg kanskje bygger dette på mine antagelser som heterofil , så vil jeg bare få informere om at frøken fugl var myyyyye mer femi enn hva Pip noensinne har vært. Til og med med bildet over tatt med i betraktningen :)

:icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol! Pip er gutt ja. Alltid sett på han som gutt jeg da :)

Jeg har en Pip eller Tweedy bamse som synger macarena og der er stemmen jammen santen mørk da. Men så har nok den bamsen logge på seg et par kilo grunnet for mye batteri spising osv.

Ps: Jeg trodde vi skulle diskutere om PIP her inne var gutt eller jente. Etter at han hadde mye og tilføye i den bh-tråden her inne tror jeg definitivt at PIP her inne er jente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol! Pip er gutt ja. Alltid sett på han som gutt jeg da :)

Jeg har en Pip eller Tweedy bamse som synger macarena og der er stemmen jammen santen mørk da. Men så har nok den bamsen logge på seg et par kilo grunnet for mye batteri spising osv.

Ps: Jeg trodde vi skulle diskutere om PIP her inne var gutt eller jente. Etter at han hadde mye og tilføye i den bh-tråden her inne tror jeg definitivt at PIP her inne er jente ;)

PIP her inne er nok jente. Med store pupper, for dette kan han alt om logik.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. jeg forstår bekymringen deres. Men altså, Pip er nok en gutt. Dette skjønte jeg da jeg så den filmen hvor han skal fly jorden rundt på 80 dager (ja, virker da unektelig som et plagiat ;)) hvor han møter en jente fugl som han blir forelsket i. Før dere skriker ut om at jeg kanskje bygger dette på mine antagelser som heterofil , så vil jeg bare få informere om at frøken fugl var myyyyye mer femi enn hva Pip noensinne har vært. Til og med med bildet over tatt med i betraktningen :)

:icon_fun:

Pft. Det er ingen god nok forklaring. Det er stor forskjell på hvor feminine lesber er også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...