She-Elf Skrevet 22. Juli 2007 Rapporter Skrevet 22. Juli 2007 Hallo hallo ^^ Jeg er ei jente på 16 år som heter Tonje. Jeg har en liten pusekatt på 6 uker som heter Timo. Han er en aktiv liten krabat som bruker dagene på å leke og sove. Han er en vanlig huskatt, rød/oransje, også en slags nugat-farge på labbene Timo og jeg bor i Gjøvik, der trives vi veldig godt. Jeg skulle egentlig skrive i går, men så gikk laptopen tom for batteri, så da får jeg skrive igjen -Ha en fortsatt fin dag!
Nirm Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Velkommen til oss. Håper du vil trives her. Bare å spørre om du lurer på noe.
Espen Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Hei velkommen til oss Tonje, fint med flere kattemennesker her. Bare og invitere flere og få skikkelig liv i kattesonen
giggi Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Skrevet 25. Juli 2007 HeiHei, velkommen hit Må legge inn bilder av søtepusen
She-Elf Skrevet 25. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juli 2007 Hehe Takk alle sammen. Jeg har lagt inn bilder av Timo på "min katt" ^^
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar