Gå til innhold
Hundesonen.no

Innredning av akvarier


mowgli

Recommended Posts

Etter å ha sett på diverse kar som popper opp her begynner jeg å synes at mine kar er litt "tamme". Vel...egentlig klarer jeg liksom aldri og bli helt fornøyd med noen av dem så det er et evig prosjekt... Nå har jeg brukt et par dager på å snu og vende på røtter og steiner og å friske opp innredningen og får å få det mer naturlig og stilig.

Derfor trenger jeg noen nye øyne som kan gi meg tilbakemeldinger og tips om hva jeg kan og bør gjøre om i karene mine, så kom igjen og fyr på med ros og ris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal hive oppi litt mer stæsj jeg da, kjøp deg noen litt kule steiner som det er litt str på, eller lag litt huler av de du har.. Hva med noen kokosnøtter? Eller noen nye røtter? Litt forskjellige planter? ;)

*går litt amokk og spretter litt i sofaen* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa: ta deg en tur til Elverum og slå deg i løs i mine kar. :icon_redface:

Har en del sånn dill-dall, men ønsker en mer naturtro look. Kjøper røtter når jeg finner noen jeg liker, men det er langt mellom dem. Noen ideer med det jeg har?

Vet ikke helt om jeg vil ha flere planter da denne typen sprer seg fint selv. Har litt sansen for få plantetyper, men heller fler av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer roetter? Av med bakgrunnen og mal svart/klistre paa noe svart paa baksiden (verste jeg ser er saanne plastikkfilmbakgrunner :icon_redface: )

Edit: noe lave forgrunnsplanter tror jeg ogsaa kanskje hadde gjort seg? Evt en gruppe midt paa/litt utpaa ene siden som stikker seg litt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer roetter? Av med bakgrunnen og mal svart/klistre paa noe svart paa baksiden (verste jeg ser er saanne plastikkfilmbakgrunner :icon_redface: )

Edit: noe lave forgrunnsplanter tror jeg ogsaa kanskje hadde gjort seg? Evt en gruppe midt paa/litt utpaa ene siden som stikker seg litt ut.

Ønsker meg en spesiel rot i minste karet, men har bare ikke funnet den enda. Ellers er jeg usikker på om jeg skal ha noe mer røtter i de andre - alternativt to stk. red moore wood.

Enig med deg når det gjelder bakgrunnenene, men den i 240 liter'n synes jeg faktisk er ålreit.

Synes det er vanskelig å finne ålreite planter som jeg faktisk får til, men surfet litt på nettet i dag og kom over et nydelig kar som hadde noen ålreite planter jeg fikk lyst til å prøve: http://www.aquadigital.net/

Ellers har jeg flyttet om litt på røtter, steiner og planter igjen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...