Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Oslo... snart?

Miriam

Recommended Posts

Skrevet

Ja, jeg håper også det kommer flere! Ofte (av og til) er det en del som leser om treffene, og kommer uten å skrive det her...

Men skal vi finne et klokkeslett? Siden du kommer med buss, foreslår jeg at du finner et klokkeslett som passer med busstider og sånt (jeg bor bare 5 min unna med trikken :icon_redface: )

Skrevet

Okei=) Det kan jo være ja! Får håpe på det:P Ellers skrev jeg nettopp på Dyresonen-gruppa på Facebook at det ble treff på torsdag, så da kan det jo hende at noen leser der... :rolleyes:

Tror jeg må se an litt når på torsdag det blir. Foreløpig kan vi jo satse på å møtes i to-tre-fire tiden kanskje.. Men jeg kan si fra når jeg vet akkurat hvilken buss det blir :icon_redface:

Forresten blir kanskje kjæresten min med:)

Skrevet

Kult! The more the merrier! :icon_redface:

EDIT: Mobilen min har krasjet, og jeg må til byen i morgen for å få ordnet det, så det kan bli vanskelig for meg i morgen, allikevel..

Skrevet

Jeg kan nok dessverre ikke være med denne gangen, er på ferie. Men om det blir noe fra og med onsdag neste uke, da er vi med :icon_redface:

Skrevet

Okei..Hehe, da blir det ikke treff i morgen ser det ut som... Men vi får prøve å få det til en annen dag om ikke så lenge=)

Skrevet

JA! Det må vi få til, det virker som om det er litt flere som kan da... Jeg må høre om jeg skal jobbe neste uke, men skal jeg ikke det, så kommer jeg og allergiker :icon_redface:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...