Gå til innhold
Hundesonen.no

Mike er nå hos oppdretter fordi jeg drar til Mallorca i natt

Turnip

Recommended Posts

Nå høres jeg sikkert ut som en hysterisk hundeeier og ditten og datten, men leverte Mike til oppdretteren i dag tidlig pga vi drar til Mallorca i natt og skal være der en uke, vi overtar den nye leiligheten vår dagen etter vi kommer hjem fra Mallorca, så vi måtte pakke og flytte endel ting i dag, derfor leverte jeg han så tidlig. Men gud for et savn jeg sitter med nå... Er så vandt til å ha han svirrende rundt meg dagen lang og gå lange turer. Eneste jeg gleder meg til er om en uke når jeg får se han igjen.. Noen av dere som føler det sånn når dere skal på ferie og hunden din skal være hos en annen?

Vet selvfølgelig at han har det dritkult hos oppdretteren og er sammen med hunder han kjenner godt, men likevel... Sitter å blar gjennom bilder og ser på filmer av han og små sutrer... uff.. sjerp deg Silje, Mike har det bra og du skal på en knallferie. :ahappy:

Er liksom ikke så lenge siden vi fikk han hjem fra Oslo dyreklinikk og jeg har virkelig kost meg og vi har hatt det så fint.. så må jeg være borte fra han en uke til... Men man trenger jo en ferie også, har gledet meg til den ferien siden vi bestilte den i februar, men trodde ikke det skulle være så hardt å levere fra seg hunden før man dro... jeg er kanskje en tullerusk hundeeier.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være deilig å kunne bruke oppdretteren som hundevakt. Da kan du jo føle deg trygg på at han er i gode hender og blir tatt vare på av en som har kunnskaper og interesse for akkurat Mike. Prøv å bestem deg for at nå skal du slappe helt av og kose deg på ferie, Mike har det helt topp og du trenger å tenke på noe annet en liten stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...