Eva-Kihla Skrevet 11. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2007 Endelig er den nye hjemmesiden min oppe og går! Ikke alt fungerer, men mesteparten skal være oppe og gå. www.vicita.no Kom gjerne med konstruktiv kritikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2007 kommer ikke inn jeg ... EDIT: Nå kom jeg inn! Skal sjekke siden nuh EDIT2: Kom inn på forsiden men når jeg skal klikke meg videre på linkene tok det grusomt lang tid og når det først skjedde noe kom jeg inn på noe sånt søkegreier EDIT3 : Nå kommer jeg inn på siden Kjempe fin og oversiktlig side Dumt at det er røde kryss på noen av bildene! Og jeg gleder meg til å se alle bildene på bilder for de er ikke oppe å går eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 12. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2007 EDIT3 : Nå kommer jeg inn på siden Kjempe fin og oversiktlig side Dumt at det er røde kryss på noen av bildene! Og jeg gleder meg til å se alle bildene på bilder for de er ikke oppe å går eller? Ja, skal gå over de bildene som ikke kommer opp etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2007 Fin side syns jeg. Veldig fin bakgrunn :icon_fun: Det eneste som er tungvindt er at du ikke har menyen øverst på hver side. Jeg ville tatt og laget samme meny som du har på forsiden på alle sidene dine, da blir siden med en gang mye mer oversiktlig Tequila Whiskey Pinscher Bilder Linker Gjestebok den menyen ville jeg hatt på hver side. og så ville jeg kanskje lagt til en hjem eller forside eller noe. Ellers er siden kjempe fin, nydelig svart-hvitt bilde du har på framsiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 13. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2007 Fin side syns jeg. Veldig fin bakgrunn :icon_fun: Det eneste som er tungvindt er at du ikke har menyen øverst på hver side. Jeg ville tatt og laget samme meny som du har på forsiden på alle sidene dine, da blir siden med en gang mye mer oversiktlig Tequila Whiskey Pinscher Bilder Linker Gjestebok den menyen ville jeg hatt på hver side. og så ville jeg kanskje lagt til en hjem eller forside eller noe. Ellers er siden kjempe fin, nydelig svart-hvitt bilde du har på framsiden! Har tenkt litt på dette med menyer.. Og har hatt planer om det du skriver, får gjennomføre det Er det greit ha det helt øverst eller på siden?! Ja,er kjempefornøyd med det bildet av Tequila Edit: På sidene til Tequila og Whisky. Skal jeg ha hele menyen der? Eller bare stamtavle + resultater. Veit ikke hvordan jeg setter det opp på noen annen måte enn det jeg har menyen min nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 14. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2007 Har tenkt litt på dette med menyer.. Og har hatt planer om det du skriver, får gjennomføre det Er det greit ha det helt øverst eller på siden?! Ja,er kjempefornøyd med det bildet av Tequila Edit: På sidene til Tequila og Whisky. Skal jeg ha hele menyen der? Eller bare stamtavle + resultater. Veit ikke hvordan jeg setter det opp på noen annen måte enn det jeg har menyen min nå... Ja, ha menyen helt øverst på siden sånn som du har det nå, det er oversiktlig. På Tequila og Whiskey sine sider syns jeg du skal ha hele menyen der, så kan du f.eks ta enda en linje under med menyen til hver enkelt hund. Den menyen kan f.eks være i annen farge, eller mindre størrelse eller noe, slik at den skiller seg litt ut fra hovedmenyen Etterhvert som du holder på med hjemmesiden din vil det bli lettere å lettere, og da lærer du deg forskjellige måter å lage menyen og slikt på. Bare å prøve seg frem Hvilket program bruker du for å lage siden din forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 15. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2007 Jeg bruker NVU. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 15. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2007 Gleder meg til bildene funker altså, når skal du fikse det ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 15. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2007 Gleder meg til bildene funker altså, når skal du fikse det ??? Hehe.. Skal begynne på det snart, bare bade 2stk hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 15. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2007 Får ikke sett på bildene jeg Får beskjed om at siden ikke finnes (HTTP 404 Not found)... Kjempefin side, ellers, oversiktlig og fin, blir helt über når du får menyene på alle sidene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 15. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2007 Takk takk Holder på med å få galleriet opp og gå nå. Skriver når det er klart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 16. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2007 Endelig kom siden deres opp Har ventet på det ... Kjempefin side, litt dumt med røde kryss på bildene (som andre har nevnt) men skjønner at det kommer opp snart! Og ja, det hadde vært bedre med menyen øverst på alle sidene (på den måten er det lettere å finne fram) Galleriet fungerer ikke hos meg enda, men det skal du vel sikkert ordne Greit at jeg linker?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 22. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2007 Endelig kom siden deres opp Har ventet på det ... Kjempefin side, litt dumt med røde kryss på bildene (som andre har nevnt) men skjønner at det kommer opp snart! Og ja, det hadde vært bedre med menyen øverst på alle sidene (på den måten er det lettere å finne fram) Galleriet fungerer ikke hos meg enda, men det skal du vel sikkert ordne Greit at jeg linker?? Takk takk! Ja,venter på at en skal hjelpe meg med galleriet, jeg får det ikke opp å gå så han skal gjøre det for meg. Link gjerne, linker tilbake Har lagd klart maaaaange bildesider så gled dere når de kommer på nett! Taster når det funker. EDIT: Noe dere savner på sidene? Utenom bildene da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 27. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2007 NÅ er det masse bilder i galleriet! banana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 27. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2007 Yes! Da gjenstår det bare å få lagt til link til hjemmesiden på banneret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 27. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2007 Yes! Da gjenstår det bare å få lagt til link til hjemmesiden på banneret? Takk du minnet meg på det :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 28. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2007 Hurra for bilder Kjempefine bilder av begge to, du er flink fotograf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 28. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2007 Har ordnet link til deg fra hjemmesiden din nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar