Gå til innhold
Hundesonen.no

"Min" søte lille Sita


siljestokka
 Share

Recommended Posts

:whistle: . Sita. For en nydelig hund. Hun var perfekt. Hun var naboens blanding. Jeg passet henne hver dag, siden hun alltid gikk løs. Hun var sort med litt hvit. Så ut som en flat og bc-blanding. Søteste og snilleste hund. Har mange gode minner om dei. Hadde ikke hund selv da.

Du bet sunt sakkosekken vår, men vi var glad i deg for det. Vi ga deg av og til mat. Du virket alltid så glad. Jeg sprang ved siden av deg opp påå tinghaug. Du hadde ingenting aggresivt i blodet. Vi var små, men du var lydig. Du hørte nesten alltid på oss. Vi elsket deg.<33

Så fikk du valper. Vi kom og besøkte dem. Tre små "labradorer" . Du syntsest bare det var gøy. Du var en flink mor. Du besøkte oss forsatt, og tok med valpene da de var store nok. Etter att valpene var solgt, så sluttet du å komme :ahappy: . Hvor ble du av?? Vi spurte din eier. Han sa at du hadde stukket av. Men i ettertid så tror jeg kanskje de avlivet deg? :D . Hvordan kunne de. Jeg har aldri møtt enn snillere hund enn deg. Du vil foralltid bli husket av meg. Du var på en måte min første hund. du var spesiell..

~Farvell~ :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...