Gå til innhold
Hundesonen.no

Sanger baklengs

tm100021

Recommended Posts

For å si det sånn - man har god fantasi om man klarer å finne ut hva de hemmelige beskjedene liksom er... Det var helt umulig å få noe vettugt utav det da jeg ikke hadde på lyricsene til de baklengsspilte sangene, og til og med da jeg tok dem fram syns jeg det var til tider vanskelig å høre hva som liksom blir sagt.

Men Pink Floyd sin Empty Spaces var kul :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt skeptisk skal jeg innrømme.. Hadde vært interessant å laste ned sangene selv, spille dem inn via mikrofonen på pcen, og deretter ta de baklengs. Har alltid hatt lyst til å teste, men har ikke mikrofon :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er helt sant at sangene høres sånn ut når de spilles baklengs (det er jo bare å se på tekstene og tenke på hvordan man uttaler dem, og så tenke litt på hvordan det da vil bli baklengs), men:

1. Det er nok overhodet ikke meningen å sende ut budskap om ***** og at Paul er en død mann

2. Det kreves en stor porsjon vilje for å høre det som liksom skal bli sagt når sangen spilles baklengs

3. Sangene er nok trikset litt med.... Dvs når de spilles baklengs, så har de nok strekt ut tida litt enkelte steder og spilt sangene fortere andre steder for å få det til å høres sånn ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...