Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjettingstrup i Rosa


Recommended Posts

Ser ut som jeg må gå til anskaffelse av kjettinglenke til Vida. Hu må visst ha det på seg på RIK prøver har jeg blitt fortalt (sjekket det opp med reglene nå, og der står det også).

Men. Jeg vil da ikke ha et alminnelig, kjedelig et til hu. Det skal jo ikke være til noen annen nytte enn å ha noe henge sporlina fast i. Så jeg vil ha et fancy et, som gjerne ser helt ubrukelig ut også. :) Bare det tåler å bli brukt i sporet en sjelden gang. Gjerne knasj rosa et. Så hvor finner jeg slikt i ca str 55 cm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Ser ut som jeg må gå til anskaffelse av kjettinglenke til Vida. Hu må visst ha det på seg på RIK prøver har jeg blitt fortalt (sjekket det opp med reglene nå, og der står det også).

Men. Jeg vil da ikke ha et alminnelig, kjedelig et til hu. Det skal jo ikke være til noen annen nytte enn å ha noe henge sporlina fast i. Så jeg vil ha et fancy et, som gjerne ser helt ubrukelig ut også. :ahappy: Bare det tåler å bli brukt i sporet en sjelden gang. Gjerne knasj rosa et. Så hvor finner jeg slikt i ca str 55 cm?

Må dem det?? Er ikke bare i IPO delen dem må ha det? Trener med en som går RSP III og hun bruker nå spor sele :)

edit: skal sende en sms å høre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dem det?? Er ikke bare i IPO delen dem må ha det? Trener med en som går RSP III og hun bruker nå spor sele :)

Det står i generelle regler at de måtte ha det. Ikke alle dommere er like strenge på det, men det er jo litt kipt om vi treffer på en som er det, og ikke får avlagt prøva... Så da må jeg jo ha et slengende med i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Ingen bikkjer dauer av det liksom. :)

Fikk forresten svar:

Hvis det er IPO m/bite arbeid så stemmer det, men RSP og RRP må du bare har kjetting på lydigheten. Du kan bruke sele på spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre min hatt! Ingen bikkjer dauer av det liksom.

Fikk forresten svar:

Hvis det er IPO m/bite arbeid så stemmer det, men RSP og RRP må du bare har kjetting på lydigheten. Du kan bruke sele på spor.

Takker. SL dømmes jo etter IPO reglene, så da må jeg vel ha et til det? Men må vel ha på LPen. Så da trenger jeg et fancy, ubrukelig rosa et. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har leitet på mange nettbutikker nå.

Dette var det beste jeg fant det var ikke rosa da men ubrukelig og rødt i 45-70cm

Klikk her for å se

Enda en rød en

Klikk her, du må rulle ned litt for å finne den

Det eneste rosa+strup jeg fant var utstillings bånd spør om det er tillatt å bruke :)

Klikk her om du vil se noe som du ikke trenger å se

Humoren min er dårlig nå men her er det altså endelig rosa strup

Klikk her vis du vil se noe som ikke har med saken å gjøre i det hele tatt, det står bare rosa strup i teksten vis du vil leite

Altså du må leite veldig lenge(lengre en hva jeg gjorde) om du skal finne et rosa halv strup hals bånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går til Collarmania og ser på "chain style martingale" og "loop style martingale"? Er det noe sånt du er ute etter? Du kan velge hvilket som helst stoff/mønster du vil. :)

Jeg har selv et halsbånd fra Collarmania, og kvaliteten er god. Det holder en Amerikansk Bulldog i rullegardina-nede-jegvilspisedeg!-kattejakt, og det er er test det! :ahappy: Mitt halsbånd er riktignok ikke strup, men jeg kan gå god for produktene.

Send meg en pm om det blir aktuelt så skal jeg se om jeg ikke får ordnet litt rabatt til deg. :ahappy:

Edit:

Hva med noe sånt?

A42_PINK_RED_DOT.jpg

eller dette? :)

A199_PINK_DOT.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rota rundt på noen amerikanske nettbutikker, og fant minst 10 forskjellige "strollers" for hund da, og enorme kleskolleksjoner. :Laugh:

Tru om jeg kan starte med dette båndet. :ahappy:

Jeg syntes dette var kult da, ser for meg Vida i råååsa bling bling :ahappy::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...