Silje Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Jeg har fått penger tilbake på et kamera jeg ikke var fornøyd med - hadde brukt det osv. Virket som det var rutine siden de ba meg slette bildene (takk gud for det for det hadde jeg glemt) Det var oss Elkjøp Dette MÅ jo bare lede til noen oppfølgingsspørsmål.... hva var det du hadde tatt bilde av Espen, og hvorfor var det så viktig at ingen fikk se dem :P
Renate A Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Dette MÅ jo bare lede til noen oppfølgingsspørsmål.... hva var det du hadde tatt bilde av Espen, og hvorfor var det så viktig at ingen fikk se dem :P Lurer jeg også på...
vipsen Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Nå blir dere veldig OT damer, Espen kan nås både på PM og msn. :closedeyes:
Silje Skrevet 2. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Nå blir dere veldig OT damer, Espen kan nås både på PM og msn. :closedeyes: Artigere om han lufter skittentøyet sitt offentlig... men ja Vips, jeg skal fra nå av være snill pike
vipsen Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Artigere om han lufter skittentøyet sitt offentlig... men ja Vips, jeg skal fra nå av være snill pike Hvem har sagt det var skittent?? Snille piker kommer til himmelen, resten kommer dit de vil.
Nirm Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Synes det skulle vært obligatorisk og legge de bildene ut her...
Artemis Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Synes det skulle vært obligatorisk og legge de bildene ut her... ...for har man sagt A, så må man si B...
Ingvild Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Vi venter i spenning, men det blir kanskje vanskelig å få sett bildene om han måtte slette dem.....?
vipsen Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Skulle tro det wesminster, at bildene er bortevekk, bare Silje som er litt snuskete. Mannen sover så det tar sin tid før vi får svar...
Silje Skrevet 2. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Hurra for deling av tråd! :icon_fun: Da er jeg klar (skitten som jeg er) for å se hemmeligholdte bilder fra Espens kamera! *gni seg i hendene*
SoppenCamilla Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Det er godt noen fortsatt får lov til å kødde på sonen..
Aya Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Frem med skittentøyet Espen! Og hvis du ikke vil vise oss bildene eller fortelle hva de var av, så kan vi jo ta en liten offentlig gjetterunde (og det KAN hende det hadde vært mindre smertefullt å bare fortelle/vise med en gang). Tør jeg foreslå dette som sonen-konkurranse for Juli?
Peers Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Jeg er spent og nysgjerrig nå! Kom igjen Espen, let us know Eventuelt, som Aya sier: gjør dette til en konkurranse
Silje Skrevet 2. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 *kremt* hint hint... du så hvor for han slettet linken til filmen om meg og han... da kan dere jo tenke dere bildene! så det var HAN som slettet den linken ja.... lurte på hvor den ble av! Ja jeg har laget bildene i hodet allerede for å si det sånn
Marianne Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Espen, kjære, jeg håper virkelig ikke det var de bildene du tok sist vi....... Er forresten heeelt enig med Silje, fram med skittentøyet her, og det er jo en mulighet for at han har lagt inn bildene og glemt å slette de fra kameraet da.....
Mirai Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Tipper det er bilder fra da Espen ville bekrefte manndommen sin for seg selv
Silje Skrevet 2. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 ...alle har lov å kødde på sonen. Bruk riktig forum og sunn fornuft så går det meste bra. Håper vi har såpass takhøyde her... det viktigste er vel at mottaker skjønner spøken/køddingen Og at det ikke er så internt at det kun er to personer som forstår. I denne tråden er det sånn at alle kan henge seg på. Hvem vil ikke se skittentøyet til en Admin liksom!? Tipper det er bilder fra da Espen ville bekrefte manndommen sin for seg selv Aner jeg Kåre Conradi tendenser?
Aya Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Og at det ikke er så internt at det kun er to personer som forstår. I denne tråden er det sånn at alle kan henge seg på. Hvem vil ikke se skittentøyet til en Admin liksom!? Aner jeg Kåre Conradi tendenser? Nå fikk vi jo alle Kåre Conradi bildene på mail, så da synes jeg det bare er rett og riktig at vi får Espen sine bilder på mail også
Silje Skrevet 2. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Nå fikk vi jo alle Kåre Conradi bildene på mail, så da synes jeg det bare er rett og riktig at vi får Espen sine bilder på mail også Og om han ikke sender så er det ganske lett å manipulere noen i photoshop.... (se så, nå har Silje sunket ned til trusler på grunn av sin nysgjerrighet)
Aya Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Og om han ikke sender så er det ganske lett å manipulere noen i photoshop.... (se så, nå har Silje sunket ned til trusler på grunn av sin nysgjerrighet) *joine* Og vi har jo mange venner som er dyktige i photoshop, sant?
Silje Skrevet 6. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juli 2007 hmmm.... får vi ikke se bildene Espen?
Eva-Kihla Skrevet 6. Juli 2007 Rapporter Skrevet 6. Juli 2007 hmmm.... får vi ikke se bildene Espen? Får hjelpe til her med å terrorisere.. Få se bildene da Espen!
Eva-Kihla Skrevet 6. Juli 2007 Rapporter Skrevet 6. Juli 2007 Lekkert! Ser nesten bedre ut enn mitt faktisk. Hehe.. Det ligger på gulvet, du har det vel oppå noe?
Marianne&Java Skrevet 6. Juli 2007 Rapporter Skrevet 6. Juli 2007 Hahaha! Hva er det som kommer ned fra taket?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar