Gå til innhold
Hundesonen.no

Husker dere verdens styggeste hund

WheatenMali

Recommended Posts

Skrevet

Oi, den var.. Hmm.. Litt mindre pen. Men ellers synes jeg mange kinesiske nakenhunder kan være ganske fine og fasinerende.

Men hva er egentlig forskjellen fra dem og en liten xoloitzcuintli?

Skrevet

Hadde jetg møtt den en sin kveld så hadde den ikke levd lengre.. Ville ikke møtt den om dan heller. Grusomt stygg!

Skjønner ikke hvordan den dama vil ta på bikkja engang.

Skrevet

oi... den der har et utsene kun en mor kan elske... og nesten ikke det en gang...

Men syns nå at eieren hvertfall kunne ha klippet klørne dens...

Skrevet
oi... den der har et utsene kun en mor kan elske... og nesten ikke det en gang...

Tenkte akkurat på det samme.. De var laaange!

Skrevet
:) er det sant eller er det bare tull. den hunden kan ha det umulig godt:O:( vertfall for meg ligner det ikke på en hund noe mer. viss jeg har vært eieren ville jeg ha avlivet den.stygge tenner,ikke bra pels, langklør...:)
Skrevet

Det er ikke et utsende en mor kan elske, jeg vile ikke ha tatt på den en gang. Likens som katten vår Rubin var litt sneu, vi måtte kjlipe bort pelsen på han fordi den hadde tovd seg når det var vinter, når vi fjernet pelsen fikk han gule skorper det var hærslig det, klapet han bare fordi han ikke skule føle seg utstøt. Men Rubin fikk vertfal pels igjen han da.

Hva slaks rasse er det egentlig?? Kan noen lege fram et vakert bilde av den rassen. Er det egentlig en nakenhund?? Jeg syns ikke hunden ligner på noen slaks rasse. Og hva er det hun holder på med på bilde nr3??

Skrevet
det kan ikke være en naken hund. Jeg har set en nakenhund en gang og den var mye vakrere ja.

Jeg er ganske sikker på at det enten er en kinesisk nakenhund, eller en liten xoloitzquintle (meksikansk nakenhund). Den er bare litt, hm, shabby!

Hva slaks rasse er det egentlig?? Kan noen lege fram et vakert bilde av den rassen. Er det egentlig en nakenhund?? Jeg syns ikke hunden ligner på noen slaks rasse. Og hva er det hun holder på med på bilde nr3??

Sikkert noe for å fikse på pelsen? Fukte den? Ser ut som at det er damp.. :S

Skrevet

Det ER en kinesisk nakenhund!!

Jeg har sett et opptak hvor dama og bikkja er intervjuet på tv, og hun sier det selv. Pure-bred. Jaja, da er det noe alvorlig gæli i oppdretter til de oppdretterne! :-o

Skrevet

Ok, da vet vi det! :)

Ja den har både tann-, øye-, og pelsproblemer. Og som noen sa, for lange klør. Men utenom det så er den vel en ganske vanlig (bare veldig gammel) kinesisk nakenhund?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...