Maja&Twinki Skrevet 27. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2007 Er det noen som vil være med å treffes en gang neste uke? Twinki trenger trening etter 10 dager med skjerm&sting og Lille Bråksara trenger sosialisering med nye folk og hunder. Dagtid eller kveldstid spiller ingen rolle for meg da jeg har fri i 2 uker nå. Så kan vi trene og evt sosialisere litt i pausene? Hu litjtupp holder ikke ut så lenge om gangen uansett Dessuten trenger jeg noen som kan lære meg litt om hvordan føre hund på utstilling da vi tenkte være med på valpeshowet under Hundefestivalen. Need some help! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 27. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2007 Vi er med. Tirsdag, onsdag og torsdag neste uke er jeg opptatt, men ellers har jeg ingen planer, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 27. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2007 Kan godt være med Er opptatt neste uke fra Onsdagen av - men er ledig når som helst før det! Kunne vi ikke bare ha vært på gressplenen utenfor statoil bygget? da kan hundene springe å leke litt som de vil (slik at valpen kan ta pauser) og de som vil trene kan også trene! Eller er det en annen plass vi kan møtes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 27. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2007 Vi blir med sånn etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 27. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2007 Jeg skal bort nå i helgen, drar tidlig på fredag og kommer hjem sent søndag. Ellers er vi ganske ledige Så lenge jeg kan komme fram med buss, spiller det ingen rolle hvor vi trener/sosialiserer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maja&Twinki Skrevet 28. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2007 Hva med mandag? Hørtes det greitt ut? Hvor spiller ingen rolle for meg heller, så lenge jeg finner fram og det er plass å parkere Vi skal på valpekurs kl 20. Så gjerne i god tid før det slik at valpen får sove litt før vi drar dit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2007 Klokka elleve på mandag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2007 Spørs om jeg får til å komme, men finner sikkert noen som kan kjøre likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2007 Vi kommer klokka 11.00 på Mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2007 Vi kommer Men hvor skal vi ha det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2007 Si det... Jeg må kunne gå/sykle/ta buss da jeg ikke har noen foreldre som kan kjøre meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2007 Kan vi ikke møtes der de vanlige hundetreffene er da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2007 Jo, for meg fungerer det veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2007 Vi kommer Men hvor skal vi ha det da? Pssst, webmastersæla og greenies? + en stol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maja&Twinki Skrevet 28. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2007 Kan vi ta det 12 istedet? Jeg regner med at jeg kjører fra Steinkjer på mandag, og da slipper jeg dra så himla tidlig Utafor Statoil er greitt for meg. Kan man parkere på Statoil parkeringa da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2007 12 er greit for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2007 Oss også! Satser på at jeg blir bedre til Mandag. Jeg har fått en allergisk reaksjon på alle myggen/knotten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2007 Oss også! Satser på at jeg blir bedre til Mandag. Jeg har fått en allergisk reaksjon på alle myggen/knotten! De små kreka er fæle!! De spiste meg opp da jeg var med noen venner forelden en kveld (merka det ikke da, men dagen derpå ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cocker-eier Skrevet 29. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2007 Åh, vi vil også være med! Har ei lita frøken på litt over fire måneder som også har lyst å treffe både firbente og tobente! Spesiellt om hennes o'store idol Tinka kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 29. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2007 De små kreka er fæle! De spiste meg opp da jeg var med noen venner forelden en kveld (merka det ikke da, men dagen derpå ) Mhm! Pannen(panna?) mi er helt bulkete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 29. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2007 12 er fint, slipper jeg å stå opp så aaalt for tidlig. Tone: O'store idol blir med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 29. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2007 Noen må huske på kamera altså (skal prøve å huske det, men jeg er så glemsk ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 29. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2007 Pssst, webmastersæla og greenies? + en stol? Sele og greenies blir med Jeg husker hvert fall kamera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 29. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2007 Jeg husker nok også kamera! Kommer nok uten hund jeg..Milo er veldig stiv og småhalter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 30. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2007 Jeg skal prøve å huske på kamera om jeg gidder å drasse med meg speilrefleksen... Er ikke sikkert vi får trent på så mye fornuftig, men Tinka er super ift valper, så om ikke annet kan hun i alle fall gi dem litt sosialisering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar