Gå til innhold
Hundesonen.no

Porsgrunn 14 Juli

Papillon

Recommended Posts

Heihei!

Lurer på hvem her på sonen som skal til Porsgrunn den 14 Juli? Jeg skal stille Frøken på valpeshowet. Det kan bli gøy! :rolleyes:

Er det forresten noen som har bilde + forklaring på hvordan en papillon skal stilles opp? Hvor fort man skal løpe osv. Hadde vært greit å vite for en nybegynner som meg.. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar
  Bambii88 skrev:
Jeg skal :P (og om Ace trenger en step-in-handler så er tervdotter veeeldig fine :icon_confused: )

De er det vøtt :P Men jeg vil veldig gjerne at den som skal vise Ace prøver henne før utstillingsdagen, så jeg ser hvordan hun fungerer sammen med vedkommende. Har du i såfall mulighet til å prøve henne før dagen hun stilles? Jeg bør ikke stille henne selv, da blir det fri med fot løping og det gir ikke veldig pene frontbevegelser.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuppetroll skrev:
De er det vøtt ;) Men jeg vil veldig gjerne at den som skal vise Ace prøver henne før utstillingsdagen, så jeg ser hvordan hun fungerer sammen med vedkommende. Har du i såfall mulighet til å prøve henne før dagen hun stilles? Jeg bør ikke stille henne selv, da blir det fri med fot løping og det gir ikke veldig pene frontbevegelser.. ;)

Line skrev:
Skriver for Guro: Ja, jeg kan prøve henne dagen før ;)

Som Line skrev, vi kan godt møtes en dag før utstillingen og se om hun vil gå med meg :)

Kristin Bergan skrev:
Ja, det hadde vært fint, Guro :)

Da sier vi det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer, har meldt på 2 boxere og Kerry Blue Terrier valpen.

Jeg og bør vel egentlig ha en back - up handler, itilfelle jeg har lik oppmøte tid på begge rasene..Kan jo ikke være i to ringer samtidig akurat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zorbas skrev:
Vi kommer, har meldt på 2 boxere og Kerry Blue Terrier valpen.

Jeg og bør vel egentlig ha en back - up handler, itilfelle jeg har lik oppmøte tid på begge rasene..Kan jo ikke være i to ringer samtidig akurat!

Jeg trives med livsstilen "løpe-som-en-gal-fra-ring-til-ring-handler" :) Så om Ace ikke vil gå med meg (det ser vi vel om vi trener dagen før, Tuppetroll?) så kan jeg alltid være ekstra handler for sikkerhetsskyld. Kjedelig med kræsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...