Fillerya Skrevet 25. Juni 2007 Rapporter Skrevet 25. Juni 2007 DEG Fornavn:Charleen Alder: 23 Bor: Oslo Interesser: hund, film, reise Bilde: HUNDEN(E) Navn: Tussie Alder: snart 2 år Hva brukes den til: selskap, tur, kos og litt utstilling Bilde:
jennajensen Skrevet 25. Juni 2007 Rapporter Skrevet 25. Juni 2007 DEG Fornavn: Kristin Alder: 14 1/2 Bor: Sokna, like ved Hønefoss Interesser: hund, agility, fisk, friluftsliv, musikk Bilde: HUNDEN(E) Navn: Jenna Jensen Alder: 4 (Blir 5 10 oktober) Hva brukes den til: Agility, hjemmelydighet, kos Bilde:
Renate A Skrevet 25. Juni 2007 Rapporter Skrevet 25. Juni 2007 Fornavn: Renate Alder: 32år Bor: Bærum Interesser: Hunder, hester, være sammen venner og familie, svømme Navn: Chicka Alder: 5år Hva brukes den til: Tur, Hobby LP pga skade, Verdens beste kosehund
Mirai Skrevet 25. Juni 2007 Rapporter Skrevet 25. Juni 2007 Folk ligner så på hundene sine Fornavn: Julie Alder: 88-modell Bor: Verdal, Nord-Trøndelag Interesser: Hund og foto HUNDEN Navn: Mona (Rosen Ramona av Grunningen) Alder: litt over 2 år Hva brukes den til: Minimalt med utstilling, startet lydighet og nå bare lydighet for morro skyld
sussa85 Skrevet 25. Juni 2007 Rapporter Skrevet 25. Juni 2007 Fornavn: Susanne Alder: 22 Bor: Stavanger Interesse: Fotball, sport, dyr, Bilde Hund Navn: Sokrates Alder: snart 10 mnd Brukes til: God venn, turer og kos Bilde:
Anettex Skrevet 25. Juni 2007 Rapporter Skrevet 25. Juni 2007 Fornavn: Anette Alder: snart 19 Bor: Sandnes Intresse: hund, musikk, pc, foto Bilde Hund Navn: Timon Alder: 1 og ett halvt Brukes til: hjemmekos Bilde
Susa Skrevet 25. Juni 2007 Rapporter Skrevet 25. Juni 2007 DEG Fornavn: Susanne Alder: 16 (født i 90) Bor: Revetal Interesser: hund og sang http://www.freewebs.com/biorkos-frodo/sus.jpg HUNDEN(E) Navn: Frodo Alder: 5år Hva brukes han til: Agility og kos kanskje utstilling en dag. http://www.freewebs.com/biorkos-frodo/Frodo.jpg HUND: Navn: Taiko Alder: 15mnd Hva brukes han til: utstilling og snart agility
HanneJ Skrevet 25. Juni 2007 Rapporter Skrevet 25. Juni 2007 DEG Fornavn: Hanne Alder: 15 Bor: Trondheim Interesser: Hund, hest, venner, musikk, film, fotografering og dans. Bilde: Kompis som har laget HUNDEN Navn: Zorro Alder: Ble 11 mnd i går! Hva brukes den til: Skal brukes til agility, hi og andre ting vi snubler over! Bilde: Tatt nå i Juni, men han har nettopp blitt nappet, så han har MYE mindre pels! Så det er sagt!
AllStar Skrevet 25. Juni 2007 Rapporter Skrevet 25. Juni 2007 DEG Fornavn: Ulrikke Alder: 16 år Bor: Hamar Interesser: Hund, pc, musikk, sommer og venner Bilde: HUNDEN(E) Navn: Raid Alder: 3 år Hva brukes den til: Sofagris og jakt kompis Navn: Arco Alder: 7 år Hva brukes den til: Turkompis og jakt Navn: Stegg Alder: 9 år Hva brukes den til: Turkompis og jakt Bilde: Har ikke på pc'n ; /
Aussieglis Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Skrevet 26. Juni 2007 MEG Fornavn: Anniken. Alder: 17 år. Bor: Bodø. Interesser: Hund, PC, musikk, "friluftsliv" etc.. HUNDEN(E) Navn: Emma. Alder: 10mnd. Hva brukes den til: Turkompis, sofahund, spor, AG etterhvert forhåpentligvis..
turbogutten Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Skrevet 26. Juni 2007 DEG Fornavn: Amanda Alder: blir 16 Bor: Oslo Interesser: Hund HUNDEN Navn: Turbo Alder: snart 15 mnd Hva brukes den til: kosing, tur og lydighet Forhåpentligvis ag og utdannet redningshund/søkshund Bilde av begge to:
Nirm Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Skrevet 26. Juni 2007 DEG Fornavn: Mikkel Alder: Snart 30 Bor: Sarpsborg Interesser: Hund, foto, bøker, tegning mm. Og i år skal jeg "ta opp" en interesse som har ligget "brakk" noen år av forskjellige grunner, friluftsliv. HUNDENE Navn: Nirm Alder: 5,5 Hva brukes den til: Lydighet, spor, tur, kos. Skal starte å kløve med ham. Han går Elite lydighet. Navn: Vida Alder: 3 Hva brukes den til: Lydighet, trener RIK program, turer og kos. Skal starte å kløve med henne. Vida har opprykk til klasse 2 i LP og bestått ferdselsprøve. Bilde av oss alle:
Nikitaf Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Skrevet 26. Juni 2007 Om Meg: Navn: Elise Alder: 15 Bor: Kristiansand Interesser: Hunder.-Dyr.-(fotball) Bilder: Bilde av Meg:) Hunden: Navn: Nikita Lee<3 Alder: 5 år! Hva brukes den til: Lydighet,triks, Freestyle:) Bilder: Nikita Lee Nikita:) 9kita
Helene Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Skrevet 26. Juni 2007 DEG Fornavn: Helene Alder: 20år Bor: Snart Tønsberg Interesser: Hund, venner, foto HUNDENE Navn: Dha Sunset Boulevard av Vettin (Baltus) Alder: 10år Hva brukes den til: Trofast turkamerat, oppdrager og sengevarmer Navn: River Nova Beware of Blazing Taika (Tekla) Alder: 12 uker Hva brukes den til: Foreløpig bare glede og fortvilelse, skal brukes i utstilling, AG og muligens LP (++?) Dypt konsentrert
Djervekvinnen Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Skrevet 26. Juni 2007 DEG Fornavn: Elisa Alder: 24 i år Bor: i Nordland Interesser: dyr, data, design, musikk Bilde: HUNDEN Navn: Hera Alder: 4 i år Hva brukes den til: Litt forskjellig Bilde:
Line_ Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Skrevet 26. Juni 2007 DEG Fornavn: Line Alder: 17 på lørdag Bor: Nøtterøy/Vestfold Interesser: Hund, fotball, foto Bilde: HUNDEN Navn: NUCH Black Mail's Felix Fabula (Felix) Alder: 2 år Hva brukes den til: Utstilling (små pensjonert, men planer om come back), agility og kosebamse Bilde:
Eva-Kihla Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Skrevet 26. Juni 2007 DEG Fornavn: Eva Jeanett Alder: Blir 21 i des. Bor: Drammen Interesser: Hest, hund, venner Bilde: HUNDEN(E) Navn: Tigeria Tequila :: Tequila Alder: 2 år Hva brukes den til: Utstilling, tur og kos Bilde: Navn: Xitamiz Sergant Salute :: Whisky Alder: 16 mnd Hva brukes den til: Utstilling,spor, tur og kos Bilde:
Yakine Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Skrevet 26. Juni 2007 DEG Fornavn: Stine Marie Alder: 23 Bor: Ørland Interesser: Familie, hund, seiling, festing, foto & pc Bilde: (Beklager det særs lite fine bildet men ) HUNDEN(E) Navn: Rewyrs Atheo Alder: 2 år (i august) Hva brukes den til: Tur og kos- familiehund Bilde:
Guest Jonna Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Skrevet 26. Juni 2007 Fornavn: Jeanette Alder: 25 Bor: Flateby Interesser: Hund, Foto, frluftsliv, lese bøker (noe jeg gjør alt for lite nå), litt hest. Navn: Blaze Alder: 3år Hva brukes den til: Nå som "bare" konkurranse i bruks A-spor i nordisk program. Avlstispe. Er i Elite lp. Nv05'06 Nuch Such Navn: Talli Alder: 3mnd Hva brukes til: Skal konkurrere i Rundering Nordisk program når hun bllir stor.
hanne-pia Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Skrevet 26. Juni 2007 DEG Fornavn: Hanne Alder: 25 Bor: Trondheim Interesser: Hund, friluftsliv, bøker, musikk mm. Bilde: Tatt den dagen jeg hentet Felix HUNDEN Navn: Felix Alder: 4 mnd Hva brukes den til: Spor, starter med rundering på sensommeren. Lp etterhvert når han blir større Bilde: Tatt i dag faktisk (litt langbein og uproporsjonert for tiden )
Marthe Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Skrevet 26. Juni 2007 DEG Fornavn: Marthe Alder: 17 år Bor: Haugesund Interesser: Foto, webdesign, hund Bilde: (Har veldig få bilder av meg selv, dette er noen måneder siden ) HUNDEN(E) Navn: Tassa Alder: 6 år Hva brukes den til: Lydighet, rundering, spor, felt, gjeting. Bilde: Navn: Gobben Alder: 7 år Hva brukes den til: Lydighet og gledesspreder Bilde: Navn: Extra Alder: 3 1/2 måned Hva brukes den til: Rundering, spor, lp, IPO, gjerne gjeting/driving av kyr. Bilde:
Baby Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Skrevet 26. Juni 2007 Fornavn: Liv Anne Alder: 26 Bor: Namsos Interesser: Hund, pc, foto, venner, ++ Bilde: Navn: Oscar Alder: 2 år Hva brukes den til: Spor, tur og lydighet. Bilde: Navn: Tequila Alder: 1 år Hva brukes den til: Tur, lydighet, utstilling og snart agility Bilde: Navn: Odin Alder: 4 mnd Hva brukes den til: Utstilling, og tur. (han er jo egentlig ikke min da, men han bor jo hos meg så... ) Bilde: Navn: Lady Alder: 8 år Hva brukes den til: Tur og kosehund (er vel ikke helt min hun heller, men litt så... ) Bilde:
Ricco Skrevet 27. Juni 2007 Rapporter Skrevet 27. Juni 2007 Fornavn: Sølvi Alder: 45 Bor: Førde i Hordaland Interesser: Familie, hund og gode venner Bilde: HUNDEN(E) Navn: Gosh Amei av Nordenius Alder: Vel 3 år Hva brukes den til: familiens kosehund. Bilde: Navn: Adelnors Alexis Alder: Vel 2 år Hva brukes den til: Utstilling og avlshund Bilde:
Mailin Skrevet 27. Juni 2007 Rapporter Skrevet 27. Juni 2007 DEG Fornavn: Mailin Alder: 23 i år Bor: Tromsø Interesser: Hund, (-)trening, friluftsliv, jakt og fiske. Bilde: Bilde av meg selv... Har ikke så mange bilder hvor jeg ikke har ryggen til eller noe sånt;) HUNDEN(E) Navn: Lyng Alder: litt over 20mnd Hva brukes den til: agility, lydighet, rundering, spor, trekk, kløving. Bilde:
JailyTina Skrevet 27. Juni 2007 Rapporter Skrevet 27. Juni 2007 Fornavn: Tina Alder: 21 Bor: Kongsberg Interesser: Hunder, hester, friluftsliv, data og dataspill, film, musikk Bilde: HUNDEN Navn: Mike aka Mikey Alder: 2 1/2 år Hva brukes den til: Hittil har vi bare trent på å bli trygg på forskjellige situasjoner. Har så vidt begynt med spor. Vurderer å begynne med lydighet (mer vanlig hverdagslydighet) Bilde:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar