Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater Trondheim


WheatenMali

Recommended Posts

Jeg stilte Cavalier og fikk:

NUCH Gostuen's Teddy Bear BIR og CACIB

Gostuen's Dirty Dancer Nr. 1 i juniorklassen m/CK

Jørsi's Julefryd Nr. 1 i veteranklassen m/CK, 2. Beste Tispe og BIR Veteran

NUCH Gostuen's Lady Lavina O'Desdemona Nr. 1 i championklassen m/CK, 3. Beste Tispe og Res.Cacib

Gostuen's Tuva By Spring Nr 2 i åpenklasse m/CK

Beste Oppdretterklasse: Kennel Gostuen

Bra dag dette gitt og tenk at en veteran gjør det så bra!! ;):P:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en saluki som ble BIS, fox terrier ruhåret BIS2, dalmatiner BIS3 og flat coated BIS4. Navn og sånt husker jeg ikke, men dalmatineren var i alle fall verdensvinner. Og flat coateden bor i Hønefoss, haha...

Line ble nr 2 i JH på lørdag og nr 4 i dag. :wub:

BIS Avlsgruppe og oppdrettergruppe i dag ble flat coated, kennel Covenstead om jeg ikke husker helt feil.

Og siden du var så nysgjerrig på wheaten: Jeg aner ikke hvilken som ble BIR, men den ble i alle fall ikke plassert i gruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en saluki som ble BIS, fox terrier ruhåret BIS2, dalmatiner BIS3 og flat coated BIS4. Navn og sånt husker jeg ikke, men dalmatineren var i alle fall verdensvinner. Og flat coateden bor i Hønefoss, haha...

Line ble nr 2 i JH på lørdag og nr 4 i dag. ;)

BIS Avlsgruppe og oppdrettergruppe i dag ble flat coated, kennel Covenstead om jeg ikke husker helt feil.

Og siden du var så nysgjerrig på wheaten: Jeg aner ikke hvilken som ble BIR, men den ble i alle fall ikke plassert i gruppa.

takk, hihi, gratulerer til Line :wub:

hmm, så er jeg enda litt mer nyssjerrig, men spør kanskje litt vanskelig, så du hvilken pelstype wheaten terrieren hadde? (nena eller oscar pels)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, hihi, gratulerer til Line :wub:

hmm, så er jeg enda litt mer nyssjerrig, men spør kanskje litt vanskelig, så du hvilken pelstype wheaten terrieren hadde? (nena eller oscar pels)

Haha, jeg sa til Heidi (med Pippin og Symra - makan til søt hund forresten!) at det var jo faktisk ikke så veldig vanskelig å se forskjellen på irsk og amerikansk pels.... Men jeg veit ikke, jeg altså. Jeg mener ganske bestemt at det var amerikansk pels på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke fra NKK Trondheim, men fra Rasespesialen for Spaniels på lørdag, legger det her, siden det sikkert ikke er noe vits i å lage en egen tråd for det. :wub:

Tulla fikk CK, og ble 3BTK. Og en meget bra kritikk, syns jeg. :icon_fun:

Edit: ser nå at jeg ikke ble 3BTK, tror jeg, jeg skjønner jo ikke noe av dette.. ;) Men kanskje vi ble 3AKK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke fra NKK Trondheim, men fra Rasespesialen for Spaniels på lørdag, legger det her, siden det sikkert ikke er noe vits i å lage en egen tråd for det. :wub:

Tulla fikk CK, og ble 3BTK. Og en meget bra kritikk, syns jeg. :icon_fun:

Edit: ser nå at jeg ikke ble 3BTK, tror jeg, jeg skjønner jo ikke noe av dette.. ;) Men kanskje vi ble 3AKK?

Kjempebra! Hva står det, da? 1 kval og 3 konk? Og kryss på CK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, men det er jo veldig bra - hun er på den beste halvdelen, hihi. Nå er det bare å melde deg på det du kan melde deg på av utstillinger!

*kommandere og være streng*

Haha! Skal ta kommanderingen din på alvor, jeg! :shocked: Søsteren fikk nettopp cert har jeg fått høre, så det er jo morsomt. :wub: Blir nok endel utstillinger fremover, men er det noen som vet hvordan det er å kombinere utstilling med ag? Fx på lørdag på NKK Trd, så var det jo ag, og de hundene som deltok der, kunne de også ha deltatt på utstilling? Og hvordan fungerer sånt? Masse løping frem og tilbake fra en ring til en annen, bare pes og kaos og stress? Eller fungerer det greit nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Skal ta kommanderingen din på alvor, jeg! :shocked: Søsteren fikk nettopp cert har jeg fått høre, så det er jo morsomt. :wub: Blir nok endel utstillinger fremover, men er det noen som vet hvordan det er å kombinere utstilling med ag? Fx på lørdag på NKK Trd, så var det jo ag, og de hundene som deltok der, kunne de også ha deltatt på utstilling? Og hvordan fungerer sånt? Masse løping frem og tilbake fra en ring til en annen, bare pes og kaos og stress? Eller fungerer det greit nok?

Der har du det i et nøtteskall.. Ihvertfall sånn jeg har hatt det de få gangene jeg har pøvd å melde på to ting, og har dermed valgt å prioritere én ting av gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du det i et nøtteskall.. Ihvertfall sånn jeg har hatt det de få gangene jeg har pøvd å melde på to ting, og har dermed valgt å prioritere én ting av gangen..

Hmm.. ikke å anbefale, altså? Har du gjort dette med en hund om gangen, eller hadde du flere du skulle stille med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. ikke å anbefale, altså? Har du gjort dette med en hund om gangen, eller hadde du flere du skulle stille med?

Jeg gjør det ihvertfall ikke igjen ;)

Har både hatt med én voksen som skulle i eksteriør og LP, pluss en valp, og en annen gang hadde jeg kun med voksen som skulle gå eksteriør og LP. Hadde vært enklere om det var med 2 forskjellige hunder, da kunne jo noen vist den ene i eksteriør for meg liksom.. :wub: Så her avventes LP-karrieren til etter vinterens valpekull, da har hun uansett ikke pels til å stilles på et års tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akitaen vår N Uch Ak-inu-bas I-ma-ru Eikou no Hoshi fikk CACIB og ble BIM. Nå håper jeg pelsen holder til helgen, for da skal vi stille i Gällivare... Håper på cert = S Uch og selvsagt CACIB.

En ung shiba fra oss, Ak-inu-bas Asamoya Machiko tok Cert'et, fikk CACIB og ble 2BTK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ung shiba fra oss, Ak-inu-bas Asamoya Machiko tok Cert'et, fikk CACIB og ble 2BTK!

Åå! Så gøy! :icon_fun: Var det Stig som handlet henne eller? *klarer IKKE å se det for meg, dessverre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line ble nr 2 i JH på lørdag og nr 4 i dag. ;)

takk, hihi, gratulerer til Line :icon_confused:

hmm, så er jeg enda litt mer nyssjerrig, men spør kanskje litt vanskelig, så du hvilken pelstype wheaten terrieren hadde? (nena eller oscar pels)

Takk for grattis! Veldig fornøyd!

Det var en amerikaner, Kristine..

På lørdag ble BIS oppdrettergruppe kennel Dalmrosa. Søster, bror og onkel til Pepper, inkl. Pepper selv! Gratulerer så mye :P

Gratulerer så mye til Martina som vant JH begge dager og tok 3 av 3 mulige BIR på dachsene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå! Så gøy! :icon_fun: Var det Stig som handlet henne eller? *klarer IKKE å se det for meg, dessverre*

Ja, det var Stig.... Tror du noen andre blir tiltrodd hans lille gull? :)

Det hadde vært moro å se det, men jeg var altså i en ring helt på motsatt side.

Ikke verst det, to utstillinger, to cert, derav ett NKK-cert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aris sin halvsøster (NUCH SU(u)CH Heirofia's West Side Story) hadde BIS avlsklasse og alle avkommende fra BIS oppdrettergruppen var fra henne.. OG; flatten som ble BIR,BIG & BIS4 (Covenstead Hot Point) var en av dem :) Fytti å lekker familie gutten har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...