Gå til innhold
Hundesonen.no

Bra Filmer


TineSimbaNana

Recommended Posts

Noen gode grøssere/skrekk/thriller?

Hostel

Saw 1-3

House of 1000 corpses + The Devils Rejects

De japanske The Ring filmene

Ondskapens hotell (den er jo en klassiker)

Villmark

A Clockwork Orange

Evil Aliens :icon_confused:

Gah, kommer ikke på flere i farta.. Elsker horror/thrillere og har DVD hylla full hjemme, men kommer ikke på flere i farta... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saw 1-3

Saw er en utrolig bra film (syns jeg ihvertfall da :icon_confused: ) Har bare sett den første så kan ikke si noe om de andre!

En av mine favorittfilmer er "the phantom of the opera". Det jo en musikal da! filmversjonen er utrolig bra!

Og så har man jo "Rainman" da. Kjempesøt film.

"Terkel i knipe" og "Team America - world police" er to utrolig morsomme filmer som bare må sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brodern er på ferie så var en tur i leiligheten hans for å låne noen filmer. (han har en del).

Så nå har jeg lånt Saw 1 og 2.

I dine sko :rolleyes:

Killing me softly

Firewall

Noen som har noe å si om de tre siste? Bare tok med siden disse ikke er sett av meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saw er en utrolig bra film (syns jeg ihvertfall da :icon_confused: ) Har bare sett den første så kan ikke si noe om de andre!

Jeg syns egentlig at Saw 1 bare var helt grei underholdning, men syns det er merkelig at Medietilsynet har gitt den 15års grense og ikke 18. (Resten har 18) Saw 2 var bedre, mens jeg syns Saw 3 var den beste. Sjeldent jeg liker oppfølgere så litt festlig det der i grunn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns egentlig at Saw 1 bare var helt grei underholdning, men syns det er merkelig at Medietilsynet har gitt den 15års grense og ikke 18. (Resten har 18) Saw 2 var bedre, mens jeg syns Saw 3 var den beste. Sjeldent jeg liker oppfølgere så litt festlig det der i grunn! :)

Da må jeg nesten se de andre å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som drar frem den eminente "Trainspotting" da? Den må bare sees!

Og av samme regissør "TwinTown" - helt hysterisk!

Kan ikke si meg enig i at alle de filmene dere lister opp er gode filmer i mine øyne men hver sin smak :)

Noen som jeg synes er severdige mer enn en gang:

Chocolat

Silence of the Lambs

Shrek

The Shining

Ondskan

Notting Hill

I am Sam

Änglagård

Master & Commander

Pirates of the Carribbean 1

- bl a...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og av samme regissør "TwinTown" - helt hysterisk!

Kan ikke si meg enig i at alle de filmene dere lister opp er gode filmer i mine øyne men hver sin smak :)

Noen som jeg synes er severdige mer enn en gang:

Chocolat

Silence of the Lambs

Shrek

The Shining

Ondskan

Notting Hill

I am Sam

Änglagård

Master & Commander

Pirates of the Carribbean 1

- bl a...

Enig med Ondskan (om det er den jeg tenkter på). Veldig bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billy Elliot

Ringenes herre (utvida utgave - selvsagt!)

Chocolat

Hair

Forrest Gump

Slipp Jimmy fri

Edward Scissorhands

Io non ho paura ("Jeg er ikke redd")

Whale rider

An inconvenient truth

filmen om Gandhi

Kopps

Creature Comforts (okei, de er bare ti minutter lange, men veldig underholdene!)

Okei, jeg kom jo ikke på så mange nå, gitt.... Må ta en tur opp til filmsamlinga etterpå og se om jeg finner noen flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monster ball er en bra thriller,

Mathieu og korguttene er kjempebra(fransk)

Children of men

lord of war

sahara

mona lisa smile

a walk to remember

Kaptein Corellis mandolin

Terminalen

sav ethe last dance

Dirty dancing 1 og 2

mitt store fete greske bryllup

holiday (kjempesøt romantisk!)

lucky number slevin

lange flate ballær

Ellers anbefaler jeg å søke på imdb.com for å finne anbfalninger og karakterer på filmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på noen bra filmer til:

Transporter 1 og 2

The whole nine yards

The whole ten yards

Domino

Hvis en liker japanske filmer:

Zaitochi

Seven Samurai (gammel, men bra allikevel)

Batoru rowaiaru (Battle Royal)

Batoru rowaiaru II: Chinkonka (Battle Royal 2: Requiem)

(De to siste anbefales ikke for folk som ikke tåler å se blod. Ikke akkurat barnefilmer for å si det sånn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...