Puddeldamen Skrevet 18. Juni 2007 Rapporter Skrevet 18. Juni 2007 Hunden vår har låsninger i rygg og bekke, og vi fikk beskjed om å oppsøke osteopat aller helst, eller kiropraktor. men er kun to osteopater jeg vet om, og de holder ikke til i Bergen. Så hvis dere vet om noen, let me know
LB_Shira Skrevet 22. Juni 2007 Rapporter Skrevet 22. Juni 2007 Heisan Jeg har leitet på nettet men det er ikke lett å finne noe som helst. Jeg skal også ha min skjønne voff til osteopati eller en kiropraktor.
Puddeldamen Skrevet 24. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juni 2007 Vet er umulig. De har i oslo. så jeg vurderer å fly dit. men aner ikke om det er ventetid eller noe. skal ringe dem i morgen
Lazita Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Skrevet 26. Juni 2007 på askøy dyreklinikk har dem en masør for hunder, han er veldig flink og hvis jeg husker rett så utdannet han seg egentlig til å bli fysioteraput på mennesker men fant ut at han heller ville jobben med hunder. vet det ikke er akkurat hva du var på jakt etter men du kan jo høre med dem der om han kan hjelpe deg. http://www.askoy-dyreklinikk.no/
LB_Shira Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Skrevet 26. Juni 2007 Hei Jeg har endelig funnet en kiropraktor. Jeg skal først til en dyrlege på myrbø dyreklinikk på fredag som skal se på Shira for så å få en hendvisning til en kiropraktor. Kiropraktoren er både hos Myrbø og Tertnes. Lang vei å gå. Det er bare til å ringe dyreklinikken å høre. Lykke til
Puddeldamen Skrevet 26. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juni 2007 Tusen takk for tips :=) Nå drar vi til Osteopat på fredag. Helt til Kristiansand. litt stress. så håper det er verdt det
siljestokka Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Skrevet 26. Juni 2007 Må bare spør. Hva er et osteopat ??
Raksha Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Skrevet 26. Juni 2007 http://alternativetdyreklinikk.no/index.php?tmid=191 Her står det om osteopati på hund. Regner med det er hun puddeldamen skal til. Hun har behandlet to av mine hunder, så jeg kan anbefale henne på det varmeste. Edit: Ser det ikke står noe særlig om behandligsformen der. Men det er en kombinasjon mellom fysioterapi og kiropraktikk, samt litt mer jeg ikke kan nok om. Det anbefales ofte til hunder med sterke muskelsmerter fordi kiropraktikk kan bli for "brutalt" og ren fysio ikke "knekker" løs ting. På min cavalier prøvde vi det fordi hun hadde tydelig låsninger diverse plasser men samtidig så mye muskelsmerter at å knekke det opp på tradisjonell kiropraktormåte ville blitt for brutalt rett og slett. På collien prøver vi med det fordi han har smerter, men ingen tydelige låsninger.
Puddeldamen Skrevet 26. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juni 2007 Så spennende å høre at du har prøvd henne. er til henne jeg skal ja. men hun bor i kristiansand. så skal dit. kjempe snilt å ta i mot meg på så kort varsel håååååper bare det hjelper.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar