Gå til innhold
Hundesonen.no

Ruff Love


ToneC

Recommended Posts

Guest Gråtass
Poenget med programmet er at du skal ha kontroll på alle forsterkerne, de skal kun komme via deg. Ingenting skal komme gratis.

Sånn har alle mine hunder hatt det i de 20 åra jeg har holdt på med hund, men jeg kaller det ikke noe annet enn kontakt og samarbeid... Jeg har faktisk ikke trengt å ha et program på det engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har alle mine hunder hatt det i de 20 åra jeg har holdt på med hund, men jeg kaller det ikke noe annet enn kontakt og samarbeid... Jeg har faktisk ikke trengt å ha et program på det engang..

Vi kan ha vårt eget program Gråtass, vi kaller det "Sunt bondevett". Kan noen oversette dette til engelsk, slik at det selger? :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan ha vårt eget program Gråtass, vi kaller det "Sunt bondevett". Kan noen oversette dette til engelsk, slik at det selger? :|

He, he! Hvem vil være med å utarbeide detaljene i "programmet" "Farm Wise" :| - Er du rask kan du være med å på å grunnlegge en ny, revolusjonerende hundetreningsmetode verden ikke har sett makan til! Begrenset tegningsrett - max 10 aksjer pr snute :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg har fått med meg lyder det ikke bra. Virker som en bedre løsning for en egoistisk eier, enn for hunden :|:| Trist!

Kommer ikke til å sette min hund i f.eks. bilburet for å få fred. Uvitende folk kan kanskje komme i en ond sirkel? Er hunden litt vill så putt den i buret? Hva om den er sterkt understimulert? Da blir ikke akkurat buret så bra. Det kunne kanskje løses enkelt med en god tur på skogen?

Uten at jeg er ekspert på ruff love. Korriger meg om jeg er på viddene :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Tenk for noen muligheter, Charlotte. Nye kurs, nye muligheter!

Litt for slem nå?

Rikdom, ære og hærlighet, kom til meg!! Jeg gleder meg til presentasjonen av "Farm Wise programmet", vi kan jo tjene penger både på bøker, dvd'er, foredrag og kurs.. At jeg ikke har tenkt på dette før?! Nå er det slutt på å være lusent underbetalt NKK instruktør, heretter er det penga som rår :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk for noen muligheter, Charlotte. Nye kurs, nye muligheter!

Litt for slem nå?

Rikdom, ære og hærlighet, kom til meg! Jeg gleder meg til presentasjonen av "Farm Wise programmet", vi kan jo tjene penger både på bøker, dvd'er, foredrag og kurs.. At jeg ikke har tenkt på dette før?! Nå er det slutt på å være lusent underbetalt NKK instruktør, heretter er det penga som rår :whistle:

"Gamle travere innen hundesport blir overkjørt av ungdommens kunnskap om hundetrening. Dette nye programmet de kaller "Farm Wise" sies å være utrolig effektivt og innovativt!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farm-Wise programmet satser på eksklusive kurs fortrinnsvis for helt unge førstegangseiere som bor i landets større byer. Vi kommer til å holde kurs i Oslo, (Vindern), Trondheim (Byåsen), Bergen (Fjellsiden) og Stavanger (Våland og eventuelt Madla). Kursavgiften vil bli relativt høy pga utstrakt bruk av audioseksuelle hjelpemidler som PowerPoint og DVD på teorikveldene. Den praktiske gjennomføringen med hund krever innkjøp av rundballer, noe halm, halsbånd og kobbel av lær...

Den praktiske delen starter med logoped og opptrening av talens bruk og framføring av T Y D E L I G E beskjeder formidlet fra eier (fører/fjortis) til hund.

Depositum.

Farm-Wise skolen vil gjerne knytte til seg innovative instruktører med lang fartstid, god økonomisk sans og stor pondus. Vi behøver også hjelp av dyktig PR-folk til å ta fram undervisningshefte og lage en delikat layout til Boka. Fotograf er allerede hyret inn og er nå på oppdrag i Langvekkistan for å ta best mulige illustrasjonsfoto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det ikke er dette som driver kursavgiften opp i været. Og er i så fall dette stedet å reklamere for det??

Sikker kan man aldri være - men vi som står bak dette konseptet har jo en helt klar oppfatning av hvilke tiltak som selger, og hvor vi skal reklamere for det. Velkommen! :whistle:

Minner igjen om at Farm-Wise-konseptet tilbyr en helhetlig tankegang som vil gjennomsyre den nye hundeeiers hverdag og gjøre livet langt lykkeligere og bedre for alle impliserte på alle plan. Hva prisen angår: Man får som kjent det man betaler for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare navnet "Ruff Love" får meg til å undres... høres mer ut som en av programtitlene Canal+ har etter midnatt :rolleyes: Jeg assosierer det overhodet ikke til hund i alle fall hehe!

Bur brukes i bil og på utstilling for min del. Ellers aldri - kunne ikke tenkt meg å stappe bikkja inn i buret fordi den bråka eller var en raddis. Da tar man tak i problemet og sier i fra til bikkja er nå min mening. Det er min form for "Ruff Love" :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Sikker kan man aldri være - men vi som står bak dette konseptet har jo en helt klar oppfatning av hvilke tiltak som selger, og hvor vi skal reklamere for det. Velkommen! :ahappy:

Minner igjen om at Farm-Wise-konseptet tilbyr en helhetlig tankegang som vil gjennomsyre den nye hundeeiers hverdag og gjøre livet langt lykkeligere og bedre for alle impliserte på alle plan. Hva prisen angår: Man får som kjent det man betaler for.

Lotta, min due, hvilken god salgsteknikk. Jeg gleder meg til første samling allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...