Gå til innhold
Hundesonen.no

Farvel min kjære venn!

raia123
 Share

Recommended Posts

Rollo 18.05.97- 14.06.07

Sa farvel til deg idag,føles som hjertet mitt skal briste. Tårene bare strømmer på,men jeg vet at du har det godt nå vennen.

Det var ekstra tungt å ta farvel med deg for du har vært der for meg så lenge,og du har vært med meg på så mye. Det var ikke jeg som valgte deg den gangen du var liten, det var du som valgte meg. Etter det har du vært der for meg bestandig,i sorg og i glede. Du var mammas gutt du,der jeg var der var du. Alltid.

Du var min trygge klippe,du passet på meg,trøstet meg og ga med enormt mye glede.

Savnet etter deg er ubeskrivelig høyt og savnet vil alltid være der. Tanken på at jeg aldri skal få se deg igjen,kjenne hodet ditt i fanget mitt og le av alt det rare du gorde er nesten ikke til å bære.

Men du har fred nå storegutten min,du har ikke vondt lenger.

Mamma savner deg Rollogutten og jeg er uendelig glad i deg.

Hvil i fred storegutt! Du er for alltid dypt savnet og for alltid i mitt hjerte.

post-2064-1181831537_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
    • Det går greit å gå fra han om morningen når jeg skal på jobb. Han kan fint være hjemme alene da. At jeg (vi alle) går om ettermiddagen setter han ikke pris på. Han vil være med meg mest mulig. - Lurer på om han har blitt mer sånn med alderen … 🤔 
    • Er han ikke vant til å være alene? Regner med du bruker ting som frossen kong eller tygg for aktivisering osv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...