MariJ Skrevet 13. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2007 Etter at rasevalget ble tatt måtte oppdrettervalget taes, og når det var gjort måtte vi vente på at det ble valp til oss. Så nå har vi ventet på at mamma "Keyla" skulle komme med valper. Keyla kom med tre tisper, alle soble, og en av de små prinsessene skal bli vårt lille gull. Jeg gleder meg til de runder tre uker, da skal vi besøke de for første gang Dette blir min lille skryte/ventetråd, den vil oppdateres når det er noe nytt Dette er så moro, syns ventetiden er lang, men likevel så morsom, fylt med glede og forventning Foreldrene til vår lille prinsesse: Mor: Kelroe`s Beyond All Dreams Far: Leeland New Deal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 13. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2007 Gratulerer! Vet godt hvilket kull det er, så bilder av de små i går Blir sikkert en lang ventetid, men dere har en spennende tid i møte ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 13. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2007 Grattis så kjempe mye Skal bli morro å se bilder av henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 13. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2007 Ååå så spennende! Gratulerer! *glede seg til bilder* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bajas Skrevet 17. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2007 Gratulerer! Fikk selv min første sheltie hjem på onsdag. Han har sjarmert meg i senk, å jeg syns det er rart i dag at jeg ikke har valgt denne rasen tidligere.. Du har virkelig noe å glede deg til Gleder meg til å se bilder av Nurket ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariJ Skrevet 17. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2007 Bilder kommer. Jeg er så spent, så spent. Jeg sover nesten ikke om nettene, og valpene er ikke en uke gamle engang, hvordan skal dette ende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 17. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2007 Så spennende! Gratulerer med valp! Får vi se bilde av foreldrene og hva blir navnet på den lille tassen? Liker veldig godt Sheltie jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netteliten Skrevet 18. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2007 Sheltie er flotte hunder! Grattulerer så mye! Og Bajas sin valp er bare *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 18. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2007 Så nydelig hund grattis så kjempe mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 19. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2007 Grattis Sheltier er herlige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 19. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2007 Gratulerer så mye Du har gjort et godt valg når det gjelder rase, sheltier er nydelige og herlige hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariJ Skrevet 28. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2007 Da har valpene blitt to uker alt På mandag skal vi hilse på de for første gang, gleder meg, gleder meg Poster noen bilder av valpene fra nyfødt til to uker: Her er frøknene temmelig ferske En uke gamle To uker gamle, og alle tre har fått opp øynene Jeg er fullstendig tullerusk om dagen, tenker ikke på annet enn valp, jeg teller ikke sauer når jeg skal sove om kvelden, men valper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pus Skrevet 29. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2007 De er så søøøte:-)) For ett år siden var jeg i samme situasjon som deg, og nå han min sheltiegutt nettopp fyllt ett år! Det året har gått så utrolig fort. Nyt valpetiden (når hun kommer hjem), den er så kort. Vær rolig, avslappet og tolmodig, og kos dere:-)) Tenk bare renslighetstrening og miljøtrening de to første månedene. Ikke stress med noe, la valpen bli trygg i sitt eget tempo. Ønsker dere alt godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 29. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2007 Åååh, så herlige de er Kan tenke med du gleder deg veldig, husker godt da jeg var i samme situasjon for 1 år siden jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 29. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2007 Herlige er de Pappaen deres er sønn av hannhunden jeg skal bruke på tispa mi, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 29. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2007 Åh, så nydelige Lykke til med ventinga Den er grusom, men det er gøy når valpen kommer hjem da, går som regel egentlig ganske fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 29. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2007 ååh så nydelige:) snart et år siden jeg var i samme situasjon også.. Men en Sheltie er virkelig verdt å vente på Jeg har allerede begynt å tenke på nummer to.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 29. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2007 Kjempesøte! Skjønner godt at du gleder deg. Lykke til med både ventetid og valpetid, og nyt det! Det går altfor fort over... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bajas Skrevet 29. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2007 Herregud for noen skjønne prinsesser! Gratulerer med kommende gull jente! Mamma'n til Theo og Isak tok dette fine bildet av gullgutten min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 30. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2007 Gratulerer med rasevalg! Og jeg må jo selvfølgelig være enig i at du har absolutt valgt verdens herligste rase Som Caroline kjenner jeg også til kullet, og mora er ei herlig tispe Pappaen har sjarmert meg fra første stund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariJ Skrevet 1. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2007 Vi skal besøke de i dag istedet for, reiser snart. Gleeeder meg. Skal selvfølgelig knipse bilder --- Nå har vi vært og hilst på valpene. Helledussen, de er så søte. Tok ingen bilder da, valpene er 3 uker, og gjør ikke så mye av seg enda, bare vent en uke dere Det andre kullet oppdretteren har nå er 5,5 uke gamle, og de var det fart i *dobbelpost, endret av mod.Charleen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susa Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2007 Åå. det er farlig å høre om sånt, du kommer nok til å bli kjempe fornøyd med rasevalget ditt:) Lykke til! Gleder meg til å se hvordan det går fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2007 Jeg er fullstendig tullerusk om dagen, tenker ikke på annet enn valp, jeg teller ikke sauer når jeg skal sove om kvelden, men valper Utrolig pene! Jeg husker jeg var også helt tullerusk når det bare var noen få dager igjen til vi skulle hente Blondie. Jeg var i min helt egen verden. Så når jeg skulle lage frokost bare 3 dager før vi skulle hente henne så snakket jeg med mamma om hvor mye jeg gledet meg til å hente henne mens jeg skjærte opp brød så kuttet jeg meg på fingeren <_< Heldigvis var det ikke så dypt at jeg måtte sy da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariJ Skrevet 6. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2007 Oi, oi, oi. Oppdretter ringte meg istad og fortalte at det er ei ledig tispe i det kullet som er leveringsklart veldig snart, og den kunne vi få kjøpe. Jeg tenker så det knaker her. Jeg liker foreldredyrene til dette kullet også veldig godt. Luksusproblem dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 8. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2007 Oi, oi, oi. Oppdretter ringte meg istad og fortalte at det er ei ledig tispe i det kullet som er leveringsklart veldig snart, og den kunne vi få kjøpe. Jeg tenker så det knaker her. Jeg liker foreldredyrene til dette kullet også veldig godt. Luksusproblem dette her Så spennende! Hvilken av dem? Tinka er jo flott, og Mac har gitt veldig mye bra, så det er en spennende kombinasjon ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar