Gå til innhold
Hundesonen.no

Rugdelia's OZC Memphis

Benedicte

Recommended Posts

I dag så jeg på valpene for første gang, og det var skikkelig vanskelig å velge ut valp blandt alle hannene. Kullet var nemlig veldig likt, men til slutt falt vi for en veldig kosete liten krabat, som ikke minst så kjempeflott ut! For de som ikke har fått det med seg; han skal hete Memphis og er en korthåret vorstehhund:)

Vi henter han på fredag!

valper043.jpg

Memphis tar stand:

Untitled-1copy.jpg

valper089.jpg

valper091.jpg

valper077.jpg

valper075.jpg

valper040.jpg

valper039.jpg

valper048.jpg

valper056.jpg

valper050.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er han hjemme! Kom hjem på fredag.

Jeg er positivt overrasket over hvordan Tia taklet det. Jeg så for meg at hun ville bli veldig ivrig og være altfor voldsom med han, men hun var såå tålmodig og veldig forsiktig i lekingen sin!

bildespaaam

P1013785.jpg

P1013782.jpg

P1013781.jpg

P1013747.jpg

P1013746.jpg

P1013745.jpg

P1013742.jpg

P1013729.jpg

P1013722.jpg

P1013719.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de har funnet tonen ganske godt:) Cita og Memphis også. Jeg må holde Memphis når Cita spiser, for hvis han går bort til matskålen hennes flytter Cita seg..... :rolleyes:

Hihi, herlig at de fungerer godt sammen alle tre. :)

Og det er merkelig at labbisdyr som er så gira på mat syns det er så greit å dele den med andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

I September var jeg på BSBK i Bergen og stilte Memphis. 5,5 mnd gammel var han da. Ikke verdens største konkurranse, men han ble BIR og BIG og med en super kritikk:

5,5 mnd hannhund. Utmerket type, bra type. Velbygget for alder. Herlig hode, flott hals. Meget god kropp for alder. Bra benstamme + poter. Meget gode bevegelser. Flott fremvist.

Utstillingshelg_i_Bergen_sept._07_104.jpg

Utstillingshelg_i_Bergen_sept._07_102.jpg

P1015457.jpg

P1015440.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...