Gå til innhold
Hundesonen.no

Papillon valp<3


~Marlene~

Recommended Posts

Ja som dere vet er Mira omplassert, jeg har hørt at hun trives kjempegodt i sitt nye hjem, hun får gå løs så mye hun vil og hun har fått mange nye hundevenner:)! så nå har jeg roet meg ned med og tenke på hvordan det går med Mira, når jeg har hørt hun har det aller tiders :icon_fun: så har jeg vært så heldig nå og kanskje få kjøpe valp fra kennel suolmalainen i kirkenes, dem har ei nydelig tricolor tispe igjen<3 har vært i kontakt med mange oppdrettere, men det ser ikke ut som noen er villig til og sende med fly :P bortsett fra suolmalainen, som har sendt valper hit før:)! å jeg kjenner et avkom av de samme foreldrene her i Alta, helt nydelig er den<3 jeg er bare så glad og håper jeg får kjøpe henne! blir nok ikke ny valp av oppdretter nei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er lille Tika=) hun er født 29.03-07=)!

tikwm7.jpg

naaaw ;)

ca3amhrjyi4.jpg

lille søte :icon_cry:

jeg er så heldig som får kjøpe henne, jeg kontaktet flere oppdrettere, så fant jeg en annone om valper, jeg ringte og hun hadde 1 tispe igjen=)Hun heter Kristin og skal starte eget oppdrett snart, Moren og faren er PL og PRA testet med supre stamtavler:)! Moren heter Cherry, Faren Obelix , både mor og far er godt premiert på utstilling, og hun synes Tika ser lovende ut eksteriørmessig=)!. Jeg gleder meg så veeldig til mandag neste uke!da kommer hun hjem! dette kan bli noen laaaange dager :P:D

Tika skal stilles, trenes i agility og lydighet=)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen Tusen takk for gratulasjoner :icon_fun:

Dette er ikke fra Suomalainen direkte nei, Hun er datter av Line hun som selger, hun driver kun med papillon, og eier Suomalaines Seniorita som kalles til daglig Cherry, Seniorita Tilhører allså ikke Suomalainen men Kristin, hun har lånt hannen. Men Tika får stamtavle navnet: Suomalaines Adorable Tika, fordi Kristin har ikke funnet kennelnavnet sitt enda:) så hun får morens stamtavle navn..Valpen line skulle selge meg takket jeg nei til. Så jeg spurte runt i Alta, så var det en som hadde fått valp fra seniorita før, og hun var storfornøyd og henviste meg til Kristin, med andre ord Seniorita bor ikke på suomalaines mere, men hos Kristin som har egne papilloner fra helt friske linjer. er redd for og få kjeft nå jeg.. :icon_cry:

jeg er ialfall stor fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...