Gå til innhold
Hundesonen.no

Underlag som man bløter i vann


Recommended Posts

Nabon min kjøpte en matte til bur på NKK Drammen.

Man la matten i vann i 20 min, og da ville den vissnok holde seg kjørlig i 3 dager. Hun husker ikke hva butikken het, men sa at de hadde nettbutikk også.

Noen som vet hva jeg mener, og har adressen til nettbutikken?

Takk takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Hei Jeg har en hund på snart 2 år og en valp på 10 uker. Valpen er selvfølgelig veldig leken og er som valper flest. Valpen synes det er veldig gøy å leke med den eldre hunden ved å gå etter bein og hale, også normalt, men hunden min på snart 2 år sier aldri ifra når hun har fått nok. Ser på hele kroppsspråket hennes at hun synes det er slitsomt, men hun sier aldri noe, bare prøver å løpe unna. Da blir det jeg som må steppe inn å «redde» henne og få valpen unna. Når den 2 år gamle hunden var valp og var voldsom mot eldre hunder ble hun satt på plass på en fin måte og dette skapte fine læringsøyeblikk. Har dere noen tips?
    • Tror jeg må slutte å følge denne tråden jeg...noe så nyyyydelig❤❤❤
    • Godt å høre han er over det! Voksne buller må få lov å være litt DQ😄
    • Jeg bor i borettslag med hund. Tidligere måtte man søke, men fikk det trolig alltid innvilget. Nå må man ikke søke lenger. Det er veldig mange med både hund og katt i området  Jeg tenker normal folkeskikk og å ta hensyn til naboer, så går det fint. Håper de også har litt toleranse, spesielt i en periode nå som jeg har valp. Han må dessverre lære seg hvordan han skal oppføre seg. 
    • Ikke bare min som er drama queen når det gjelder potene altså 😅
×
×
  • Opprett ny...