Guest Just me!! Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2007 Sitter fredelig i hagen sammen med dyret, da plutselig noe lite og grønt flyr over oss. Det var da merkelig, tenker jeg. Ligner da innmari på en papegøye. Og sannelig hadde jeg ikke rett! En nydelig liten tass på rømmen. Dessverre forsvant han ganske fort, men hørte nettopp naboen rope masse rart ute. "Ser'u katta der borte, den er sulten. Ta'n Felix!". Trodde han stod og pussa bikkja si på Pusen min, men nei. Det var hun som hadde siktet seg inn den lille pappisen. Måtte løpe og ta hu jeg, lille fuglen satt og pratet med henne. Det ble vel happy ending, for naboen gikk nettopp inn med buret. Det er kanskje ikke så sjeldent at fugler rømmer, men det er sjeldent at jeg ser en fri papegøye i hagen min! (Akkurat det samme har skjedd før forresten, bare at det var i Spania). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2007 Min dvergpapegøye var faktisk på rømmen i 2 døgn før den kom tilbake for noen år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2007 Vår var nesten på rømmen her om dagen... Buret skulle skiftes, og døra stod oppe, og vi hadde tatt buret ut... Jeg satt og leste i et blad og så ikke at døra til buret var oppe, og på toppen satt en papegøye og skravla til marit kom opp fra kjelleren:p Det kunne endt galt:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar