Henriette Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Som overskriften sier, noen som skal til vestnes?
Caroline Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Hadde det vært litt nærmere så kanskje Var der i fjor, og det var innmari koselig der Får se neste år!
Silje Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Ja der var det koselig både i fjor og forfjor... men desverre skal jeg nok ikke dit i år.... vi får se neste år om jeg får mulighet Forsto det ikke skulle være på samme plass som sist i år!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar