Gå til innhold
Hundesonen.no

Kløe i øret

M.J

Recommended Posts

Hei

I dag morges merket jeg at Chili hadde noen skorper inne i øret(helt ytterst i øregangen i det høyre øret). Jeg har prøvd å følge litt med på henne i dag og har lagt merke til at hun klør seg en del i det øret og hun blødde også litt fra det i stad. Derfor lurer jeg på om noen her kanskje har noen ideer om hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :P Er vel egentlig ganske sikker på at det er øremidd. Det er også kommet litt brunlig væske i øregangen og det lukter litt spesielt av det(lever-aktig på en måte). Jeg får bestille en time til veterinær i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ene hund har akkurat det samme. Med henne er det bare at hun har veldig trange øreganger slik at det samler seg ørevoks.

Så vi renser ørene en gang i uka. Men nå har hun fått sopp! Masse brunaktig væske inni øøret hennes stakkars. Hun går på soppkur enda og så må hun kanskje opperere pga. så trange øreganger:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ene hund har akkurat det samme. Med henne er det bare at hun har veldig trange øreganger slik at det samler seg ørevoks.

Så vi renser ørene en gang i uka. Men nå har hun fått sopp! Masse brunaktig væske inni øøret hennes stakkars. Hun går på soppkur enda og så må hun kanskje opperere pga. så trange øreganger:(

Akkurat samme som med min hund det, han har hatt infeksjoner, sopp og bakterier hele tiden, så de vurderte operasjon dersom forrige behandling ikke fungerte. Heldigvis har han vært fin en liten stund nå, så håper vi slipper den operasjonen *krysse fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...