MegaMarie Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2007 Jeg har sett Blondie tygge på neglene sine innimellom. Hvorfor gjør hun dette? Har hun for lange negler eller? Eller gjør hun det fordi hun kjeder seg? Eller fordi hun skal vakse neglene? Hun ligger og tyger på dem og drar i dem og slikker på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2007 Er det selve kloen eller kan det være noe mellom tredeputene? Kan være at hun klør, og derfor tygger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2007 Tequila gjør det når hu kjeder seg. Tygger påneglene og drar/river i ulvekloa si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 1. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2007 Ja, jeg tenkte det kanskje var fordi hun kjedet seg... Nei det er så selve neglen også vasker hun den og slikt og tygger på den og drar i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 2. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2007 Chessea drar i ulvekloa på frambeinet ved noen anledninger. Jeg har alltid gitt henne noe annet å tygge på i sånne stunder, noe som har fungert veldig bra. Det ser ikke ut til at det skyldes stress eller kjedsomhet, for hun har gjort det i ulike situasjoner. Jeg klipper klørne regelmessig og kan ikke se noe unormalt ved dem. Det kan være hun synes det er ubehagelig hvis kloa surrer seg litt inn i den lange pelsen på frambeina. Det må jo nevnes at hun generelt har et enormt tyggebehov. Hele huset og hagen er full av tyggebein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar