Guest Jonna Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2007 Noen som kan anbefale meg noen dyktige og fagutdannete Akupunktører på hund i Oslo omegn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2007 Min oppdretter har en berner sennen med HD grad D og forkalkninger og hun går til ei som heter Toril Malmer på Asker Dyreklinikk. Hun er kjempefornøyd med resultatene så du kan jo kontakte dem og høre om de kan hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2007 alternativ vet har vel akupunktører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2007 Min oppdretter har en berner sennen med HD grad D og forkalkninger og hun går til ei som heter Toril Malmer på Asker Dyreklinikk. Hun er kjempefornøyd med resultatene så du kan jo kontakte dem og høre om de kan hjelpe. Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar