starlight Skrevet 29. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2007 Er det noen som trener på Skjetleinbanen? Vi var der på vår første fellestrening i dag, og det var kjempemoro! Kunne tenkt oss å trent litt på søndager i tillegg, men kjedelig alene. Flere som bruker å dra dit, eller som blir med? Vært artig og vært en "gjeng" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2007 Vi kunne tenkt oss å vært med! men hvem eier banen? må man være medlem noe sted for å trene der? aldri vært der vi, men trenger å få trening på andre baner en den vi bruker til vanlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2007 Alle som går/har gått kurs på Trondheim hundeskole kan bruke banen, du betaler bare 300 i året som brukes til vedlikehold og innkjøp av utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2007 Jeg kommer kanskje til å dukke opp på tirsdagene fremover. Får låne Zora, hunden til bente som jeg trener gjennom skolen. Prøvde henne første gang på agility i går, og hun viser gode takter Har veldig lyst til å trene, og lære mer om agility hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2007 Skal skifte klubb i år, så gidder ikke betale for et kurs, og 300,- for å være på to agilitybaner.. Var der ofte i fjor, hyggelig det! Kan jo være at jeg savner agility'en for mye og kommer jumpende med bikkja i bånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar