edlitam Skrevet 29. Mai 2007 Rapporter Skrevet 29. Mai 2007 Hei Vet at dette er evigheter til men hvem er det som har meldt seg på her ?? vet noen hvilkene dommere det skal bli første utstilling skjønner dere. Har stilt der en gang før , med den gammle aussien vår og da ble vi BIM
-Vilde- Skrevet 29. Mai 2007 Rapporter Skrevet 29. Mai 2007 Jeg skal still bebbisen min Oscar men d vet du jo da:)
-Vilde- Skrevet 29. Mai 2007 Rapporter Skrevet 29. Mai 2007 Hvis du går inn på terminlistene hos nkk.no finner du Vinstra utstillingen den er 02.09.07 tror jeg:) også er det en mail du kan sende påmelding til:)
edlitam Skrevet 30. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2007 Vinstra?! Hvor da? Så gøy! vinstra ligger i gubransdalen nærmere bestemt ringebu / sør-fron. det er en utendørs utstilling med mye natur rundt onkelen og tanten min har gård der oppe så hvis du har lyst til å være med kan jeg sikkert spørre om du kan bo der
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar