Gå til innhold
Hundesonen.no

Sandy og Jimmy- To slørhaler-Skolefisk


Guest Maritus

Recommended Posts

Guest Maritus

Jippi! Vi har nådd målet! Meg og Charlotte! For noen uker siden fikk vi fisk i klasserommet det er to slørhaler som heter Sandy og Jimmy! Vi har både lagd regler for hva de ikke skal gjøre med dem! De står i ett akvarium! Å ikke i en liten trang bolle hvis dere tror det! Vi tok avstemning om navn! Og siden vi har Grease forestilling skulle de egentlig hete Sandy og Danny, men det ble vissy Sandy og Jimmy :rolleyes: Har ikke bilde, men de stortrives!

Det var litt om dem! de får helge mat! Og jeg tar dem med hjem i sommerferien! Mar vær dag å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Maritus
Om de får mat hver dag i uken trenger de nok ikke helgemat - det forurenser vannet gjerne mer enn det gjør nytte for fiskene og blir dermed ikke så lurt :)

Å ja, det står nemlig at det ikke gir grums i vannet, men er kanskje bare reklame det da :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

åååh, dere er heldige! :) Jeg driver og jobber med og få fisk i klassen, men lærerne er skikkelig motvillig.. <_<

Jeg skal prøve alt jeg kan får og få det til.. :rolleyes: Sandy og Jimmy har det sikkert bra ;)

Gratulerer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...