Gå til innhold
Hundesonen.no

Juniorhandling Drammen

Wicked Sister

Recommended Posts

Til alle dere der ute som har deltatt i juniorhandling med de nye reglene!

Drev dere med juniorhandlingen hele utstillingsdagen? Fikk dere noe tid til å følge med i raseringene eller andre ting? Det er 12 stk. påmeldt, noen som kan tenke seg hvor lang tid det tar?

Andre viktige ting å få med seg?

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må forvente å holde deg ved junior handler ringen hele dagen, desverre.

Kommer litt ann på dommeren. Dommeren i krsand lørdagen lot JH gå to runder med fremmed hund også var de ferdig med fremmed hund :rolleyes:

Blir det skikkelig bedømning og dommeren tar seg god tid, så rekker du ikke mye annet :)

EDIT: Du må kunne mye om rasen din Pernille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må forvente å holde deg ved junior handler ringen hele dagen, desverre.

Kommer litt ann på dommeren. Dommeren i krsand lørdagen lot JH gå to runder med fremmed hund også var de ferdig med fremmed hund :rolleyes:

Blir det skikkelig bedømning og dommeren tar seg god tid, så rekker du ikke mye annet ;)

EDIT: Du må kunne mye om rasen din Pernille ;)

Jeg gjettet meg sånn halveis på sparket til 9p på den i Bergen.. Så vil ikke si det :)

hahaha... Måtte le, hun andre begynte og legge ut og ble stoppet av dommern til slutt, og fikk 7! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjettet meg sånn halveis på sparket til 9p på den i Bergen.. Så vil ikke si det :)

hahaha... Måtte le, hun andre begynte og legge ut og ble stoppet av dommern til slutt, og fikk 7! :wub:

Man burde kunne det kort og grundig! Ikke fortelle hele historien liksom, men ikke bare vite at setteren blir brukt til jakt, men hva slags jakt..

Jeg fikk 10p i Kr. sand *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...